    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
    Date: Sun, 5 Mar 2017 16:07:08 -0000 (UTC)

    On Sun, 05 Mar 2017 16:33:10 +0100, Shrek wrote:
    > Wybacz, ale to tych chcesz zdejmować kaganiec tirom nie ja. Tych chcesz
    > zmian - twoje argumenty, dane dowody - nie inaczej.

    Już Ci podałem jeden dość znaczący. Są kraje, znacznie większe niż
    Polska, gdzie można jeździć sporo szybciej i nie ma tragedii. Ty
    próbujesz mi udowodnić, że podniesienie tirmanom prędkości na
    ekspresówkach i autostradach spowoduje ze zaczną generować znacznie
    więcej wypadków.

    > Gdyż ponieważ? Napisałem 150 bo właśnie hipokrytom nie jestem. Ale skoro
    > dla ciebie to hipokryzja, to napisze 140.

    Otóż to, zapierdalasz i masz wielkiego focha, że musisz zwolnić bo
    ktoś tam jeszcze na drodze jest poza tobą. Taka filozofia kalego. Jak
    kali ukraść krowa to dobrze, jak kalemu ukraść to źle...

    > Ok - nie zauważyłem - na innych stonach wiki wyglądało to jeszcze
    > inaczej. Ponadto to średnio reprezentatywne są te dane jak się chwalisz,
    > ze możan 85 w jednym stanie na autostradach płatnych.... tylko takiej
    > autostrady nie mają;) Więc masz chyba 5 stanów, z tego co kojarzę w
    > interiorze na jakiś pustyniach. A teraz zastanów się ile tam jest tych
    > terenów zabudowanych i ile tirów na kilometr drogi.

    Napiszę inaczej, bo najwyraźniej nie wyraziłem się zbyt jasno. We
    _wszystkich_ stanach można jeździć szybciej niż u nas. Najmniejsza
    dozwolona prędkość jest wyższa niż u nas. A znacznej części stanów mogą
    jeździć jeszcze szybciej i tragedii nie ma. Co dość bezpośrednipo przeczy
    Twojej teorii.

    Tomek :)