  • 51. Data: 2017-03-05 16:33:10
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 12:18, Tomasz Stiller pisze:

    > Wybacz kolego, ale to nie ja stwierdziłem, że to nagle poniesie za
    > sobą zwiększenie liczby wypadków. To Ty chcesz to udowodnić, nie ja.

    Wybacz, ale to tych chcesz zdejmować kaganiec tirom nie ja. Tych chcesz
    zmian - twoje argumenty, dane dowody - nie inaczej.

    > Ja tu widzę ciężki okaz hipokryzji. Tobie wg. Ciebie wolno łamać przepisy
    > i niech sie buraki z tirów dostosowują.

    Gdyż ponieważ? Napisałem 150 bo właśnie hipokrytom nie jestem. Ale skoro
    dla ciebie to hipokryzja, to napisze 140.

    > Litości, przecież masz opasłą tabelkę z dokładną rozpiską kto, kiedy i
    > ile może. Zapoznaj się z drugą kolumną - Freeway (trucks) - W odróznieniu
    > od Freeway (rural) co w zasadzie oznacza wszystkich innych.

    Ok - nie zauważyłem - na innych stonach wiki wyglądało to jeszcze
    inaczej. Ponadto to średnio reprezentatywne są te dane jak się chwalisz,
    ze możan 85 w jednym stanie na autostradach płatnych.... tylko takiej
    autostrady nie mają;) Więc masz chyba 5 stanów, z tego co kojarzę w
    interiorze na jakiś pustyniach. A teraz zastanów się ile tam jest tych
    terenów zabudowanych i ile tirów na kilometr drogi.

    Shrek

  • 52. Data: 2017-03-05 16:34:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 12:19, Tomasz Stiller pisze:

    > No to się nie zastanawiaj, tylko poszukaj odpowiednich danych :)

    A po co? Ty chcesz zmieniać - ty szukaj.

    Shrek

  • 53. Data: 2017-03-05 16:34:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-03-2017 o 15:39, Tomasz Stiller pisze:

    > Super! Ja też tam ostatnio widziałem jednego wyprzedzającego tirmana.
    > Tylko co z tego?

    Ale co ma być, o co pytasz?
    Nie negowałem tego co mówisz, jeśli tak to zrozumiałeś.

  • 54. Data: 2017-03-05 16:35:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-03-2017 o 15:38, Tomasz Stiller pisze:

    > A masz jakiekolwiek dowody na to, że podniesienie prędkości na drogach
    > ekspresowych ekspresowych spowoduje automatyczne zwiększenie liczny
    > wypadków w miastach?

    Nie zrozumiałeś przekazu powyżej?
    To przeczytaj go jeszcze raz.
    I jak będzie trzeba, to ponownie - do skutku.

  • 55. Data: 2017-03-05 16:36:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 12:24, Tomasz Stiller pisze:

    > Czy Ty jeździsz często po jakiejś mocno obciążonej autostradzie z takim
    > zakazem? Ja na obwodnicy poznania jestem codziennie. Ten zakaz jest od
    > kiedy pamiętam i jednak bardzo zdecydowana większość tirmanów się go
    > grzecznie trzyma i jadą prawym. Lewym zazwyczaj jedzie sznurek 100-120.
    > Afair na całej obwodnicy poznania w ciągu A2 jest ograniczenie do 120.
    > Oczywiście zdarzają się jednostkowe przypadki wyprzedzania, najczęściej
    > na najdłuższym odcinku mięzdy zjazdem poznań krzesiny a poznań luboń. I
    > co z tego?

    No dobra - ale co to ma wspólnego z korkowaniem się autostrady w wyniku
    zakazu wprzedzania się cięzarówek?

    Shrek

  • 56. Data: 2017-03-05 16:37:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-03-2017 o 15:45, Tomasz Stiller pisze:

    > Coś ci się uroiło kolego. Zacytuj proszę gdzie tak kłamię :)
    >
    > Zadałem Ci do tej pory jedno dość merytoryczne pytanie.

    Nie - zasugerowałeś że pisałem coś innego niż pisałem.
    Więc czekam aż udowodnisz swoją sugestię odpowiednim cytatem.

  • 57. Data: 2017-03-05 16:39:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 13:01, Budzik pisze:

    > Gdyby ciezarówki jechały lewym i prawym w szczycie po 70-80 na godzine, byc
    > moze ruch byłby płynniejszy, osobówki nie cisnełyby lewym bo ram ruch byłby
    > tak samo szybki jak na prawy.

    NIe no - szeryfów lewego pasa proponujesz jako antidotum na korki?

    Shrek

  • 58. Data: 2017-03-05 16:42:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 11:32, J.F. pisze:

    > Akurat mam wrazenie ze do tego momentu wcale nie pocieta.

    Pocięta - nie ma końca, co się potem działa a i początku, bo przecież
    nie zmaterializowali mu się przed maską.

    > Ale jechali 60-70.

    Konkretnie to 72.

    > I tak wyglada to sciaganie ? Niemcy wyswietlaja "Polizei bitte folgen"

    Nasi zasadniczo też tylko po polsku/angielsku. Może ci nie mieli napisu
    z tyłu.

    > Moze 25-70 lat doswiadczenia wiecej :-)

    Znczy na A4 nie wpuszczają Polaków i Litwinów?;)

    Shrek

  • 59. Data: 2017-03-05 16:55:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 16:42:45 +0100, Shrek napisał(a):
    > Pocięta - nie ma końca, co się potem działa a i początku, bo przecież
    > nie zmaterializowali mu się przed maską.

    Trudno powiedziec jak nagrywana, ale to wcale nie takie dziwne, ze nie
    ma poczatku.

    Nagrywasz wszystko jak leci ?
    Bedziesz sklejal, jesli w dwoch plikach bedzie

    > Konkretnie to 72.

    Nie sprawdzalem ... ale do 80 troche brakuje.

    > Znczy na A4 nie wpuszczają Polaków i Litwinów?;)

    Litwinom nie po drodze (teraz moze troche bardziej) a Polacy co tam
    jezdza, to juz dawno autostrade widzieli :-)

    Ale to IMO glownie kwestia natezenia ruchu - robi sie luzniej i juz
    tiry sie rzadziej doganiaja, osobowki luzniej jada.

    J.

  • 60. Data: 2017-03-05 16:58:28
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 16:37:06 +0100, Cavallino wrote:

    > Nie - zasugerowałeś że pisałem coś innego niż pisałem. Więc czekam aż
    > udowodnisz swoją sugestię odpowiednim cytatem.

    Zacytuj proszę, bo na razie przedstawiasz same własne urojenia ;)

    Tomek