    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
    Date: Sun, 5 Mar 2017 08:10:34 +0100

    W dniu 05.03.2017 o 01:40, J.F. pisze:

    > I co to za "sciaganie" ... bo tak to moga dwa samochody zatrzymac.
    > Autora nie bardzo wiadomo za co, a tego z tylu ... powinien na lewy
    > zjechac ktos dalej z tylu :-)

    Autora to nie wiadomo, bo uciął. Też na początku myślałem, że ściągnęli
    kogoś z lewego, bo się wkurwił i zaczął wyprzedzać, ale zdaje się
    bezpośredni następnik pojechał normalnie dalej.

    > No ale wiesz - powodu do tak wolnej jazdy nie ma.

    Podobnie jak do wyprzedzania się z różnicą 2km/h.

    > Miedzy Wroclawiem a Legnica jakis zakaz wyprzedzania byl, nie bardzo
    > wiadomo po co. Pomiar ruchu ?
    > Ale to chyba zdjeli.

    Na A2 wiadomo po co. Żeby się nie wyuprzedzali. Postawili całkiem
    niedawno, mam nadzieję, ze zaczną egzekwować.

    Shrek