  • Data: 2024-07-23 10:21:01
    Temat: Re: Wyrzucam stare katalogi
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2024 o 20:30, Piotr Gałka pisze:

    > Z 10 lat temu wyrzuciłem ponad 1m katalogów TI.
    > Zostawiłem wtedy sobie tylko kilka cieniutkich książeczek 'Application
    > Report' i grubą z porównaniem wszystkich rodzin układów cyfrowych.
    >
    > Ale przez te 10 lat nigdy do nich nie zajrzałem.
    >
    > Jeśli nie zabiorą nam internetu to nie przewiduję, że kiedykolwiek
    > będzie potrzeba zajrzeć do jakiegokolwiek katalogu na papierze.

    Dlatego ja zapisuję na dysku pdf-y co mnie interesują albo części co
    kupiłem, już mnie to parę razy uratowało jak padł internet.

    > Szybciej się znajduje w necie niż w papierowym katalogu.
    A to prawda, na dysku szukam w ostateczności :)

    > Jak to kiedyś pieprznie to dopiero będzie zabawa :)
    >
    > W 2004 spodobał mi się katalog wszystkich analogowych scalaków NS.
    > Mam go. O każdym scalaku jedna strona, a reszta w załączonym CD.
    > Pomyślałem - mądry ruch. Ale i tak nie przydał się. Skoro wszystko ma
    > się na ekranie...
    >
    > Mam jeszcze jakieś 2m różnych katalogów i pora by była zebrać się i
    > odciążyć półki.
    >
    > Jeszcze 10 lat temu drukowałem sobie karty katalogowe stosowanych przeze
    > mnie elementów. Ale i od tego jakoś się odzwyczaiłem.
    Ja wycinałem z gazet elektronicznych, też mam całą kupkę, trzeba to wywalić
    na śmietnik.

    > Po co mi nieaktualna karta katalogowa gdy w sieci jest aktualna.
    Dla starych rzeczy które naprawiam czasami się przydaje, ale to wielka
    rzadkość.

    --
    Janusz