  • Data: 2011-01-20 13:28:34
    Temat: Re: Wyrownanie terminow obowiazywania OC i AC
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Uzytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > tylko >>> na ten okres brakujacy do konca OC a potem obie nowe
    > polisy. Mozna >>> wykupic AC na miesiac, mozna zatem i na 4 miesiace.

    > Oooo, to jakas normalna firma chyba byla.
    > Milo ze sa takie.
    > Jak badalem temat (w PZU bodajze), to AC i OC na miesiac wychodzilo
    > tak ze 2-3 razy drozej niz 1/12 skladki rocznej.

    Bo tak jest - na miesiac wychodzi drogo, bo to osobny produkt.

    Tutaj (zreszta tez PZU) - chodzilo o zwykla roczna polise (jako
    produkt), tyle ze dla wygody skrócona.
    Owszem, agentka sama mi jej nie sprzedala, musiala zadzwonic do
    managera, który potwierdzil taki okres ubezpieczenia. Ale zalatwila to
    przy mnie, od reki, odnioslem wrazenie ze to potwierdzenie bylo tylko
    formalnoscia.
    Zreszta tesciowa, tfu, znaczy agentka - potwierdzila mi pózniej ze to
    kwestia formalna ;-)

    No i znaczenie mialo ze bylo to AC, bo z AC agent dostawal procent, a z
    OC jakas tam stala stawke (zreszta zalosna, 15 czy 20 pln).

    --
    Pozdro
    Massai