  • Data: 2011-01-20 14:17:56
    Temat: Re: Wyrownanie terminow obowiazywania OC i AC
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sty, 13:04, "Massai" <t...@w...pl> wrote:
    > Ja tak zrobilem. Wytlumaczylem o co chodzi (ze mi sie nie bedzie
    > chcialo pamietac o zaplaceniu 2 razy), i polise na AC wzialem na 10
    > miesiecy, za 10/12 skladki, i potem kolejne juz normalnie.

    Niestety Allianz nie chcial wspolpracowac w tym zakresie, a tam mam
    OC. Stwierdzili, ze umowe AC mozna podpisac tylk ona 1 miesiecy, nawet
    majac potencjalnego klienta na ubezpieczenie i bedac swiadomym, ze
    moge pojsc gdzie indziej (nie ukrywalem, ze w innym TUW mialem taniej
    AC).

    A moze poprostu trafilem na leniwych lub nierozgarnietych agentow
    (dwoch! choc jeden nawet weryfikowal to z przelozonym).

    --
    amos