eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
  • Data: 2023-08-16 15:59:42
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-16 o 15:39, Myjk pisze:
    > Wed, 16 Aug 2023 15:01:15 +0200, _Master_

    > Ja, w przeciwieństwie do ciebie, zauważam wiele rzeczy.

    Ale nie widzisz że w efekcie ZAKAZÓW i nowych podatków obywatele nadal
    nie będą mieli za co kupić elektryka?

    Przeprowadzą się do 15 minutowych miast? GOOOOOWNO PRAWDA

    > Było to napisane w pierwszym akapicie p

    Napisałeś że LPG mało. Może za te 10 lat będzie brakować ale dziś nie
    brakuje.
    Dlaczego jeśli jesteś ekologiem nie chcesz poprzeć przepisów z ulgami
    dla LPG w miastach?

    NIE bo NIE ?

    > Zauważam także że elektrykami jeździ się spokojniej,
    > ja mam zawsze dzikiego wkurwa jak wsiadam do spalinowej
    > taczki żony, chcę jak najszybciej z tego gówna wysiąść,
    > więc ostrzej zapierdalam.

    To jest Twoje subiektywne oddczucie które może mieć goooowno wspólnego z
    ilością ścieranej gumy

    > Poza tym, bezczelny konfedferacki kłamco, Tesla Y waży 1800-2000kg,
    > analogiczny spalinowy SUV Segmentu D, np. BMW X3, z podobnymi osiągami
    > waży 1700-1800kg.

    Porównaj teslę do 15 letniego golfa a nie do nowego suwa.

    Ty propnujesz przesiadkę z 15 letniego kompakata spalinowego na nowego
    elektryka.
    jakim cudem ma to się spinać?

    już nawet koncernom się nie opłaca robić samochodów E7 przy takiej
    prespektywie.

    > Wiem że aktualnie, przez ostatnie 200 lat, temepraura
    > ZAPIERDALA w górę bez przerwy, to jest bezprecedensowe,
    > w ostatnich 2000 lat nie było takiej sytuacji.

    I myślisz że to znaczy że coś wiesz. Zgadzają Ci się cyferki. Tylko tyle
    wiesz.

    Przestań bić pianę.

    Jeśli kitajce faktycznie wynaleźli nadprzewodnik w temp. pokojowej to
    całe Twoje tupanie nóżkami będzie niepotrzebne bo on ma być prosty i
    tani w produkcji. To spowoduje że prąd będzie tańszy, baterie
    pojemniejsze, opłacalność przegoni spaliniaki...

    Ale tego jeszcze nie ma i zaklinanie rzeczywistości ZAKAZEM budzi tylko
    politowanie