eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
  • Data: 2023-08-16 18:30:23
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 16 Aug 2023 16:17:09 +0200, _Master_

    > ciach bicie piany

    Zaprzeczaj dalej, że te twoje ukochane konfederackie łajzy chcą wrócić do
    średniowiecza, sprowadzić kobiety do roli kucharek i sprzątaczek
    usługujących na rzecz takiego "męskiego" mencena czy innego kórwina,
    pacyfikować ludzi odmiennych ras, poglądów niż ich jedyne "słuszne",
    wyprowadzić polskę z unii i wpędzić pod pantofel ruskich, fakty sa takie że
    na potrzeby wyborów się tych swoich przekonań wyrzekają, kłamliwe łajzy,
    aby tylko do koryta się dobrać.

    > Tobie się tfuuudemokracja nie podoba.

    Tak bezczelnie kłamliwa i populistyczna, jak u konfedery,
    jeszcze bardziej niż u pisdostolców, zdecydowanie mi się
    nie podoba, bo z tej demokracji może nas wyprowadzić.

    > Zmiany w zdrowym społeczeństwie zachodzą same a nie pod groźbą
    > ekofaszystowskiego karabinu

    Bzdura, gdyby nie UE to nadal byśmy żyli w syfie i brudzie jak ruskie albo
    Ukraina. Masz tu fajny kanał gościa który spierdolił od ruskich, porównuje
    jakość i, jak to usłyszałem w jednym z odcinków to przysiadłem, się
    zachwyca tym, że trawa rośnie i ktoś ją kosi, że samochody na podwórka pod
    kaltki nie wjeżdżają, że w pociągu się można wysikać, że jest czysto i
    schludnie, że zębów się nie wybije na krzywych chodnikach itd...
    https://www.youtube.com/watch?v=4DmMTpzHd30

    --
    Pozdor
    Myjk