  • 21. Data: 2007-05-16 08:51:27
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE
    Od: p...@g...com

    On 16 Maj, 05:25, futszaK <f...@g...com> wrote:

    > przestań piepszyć bo dzieci i tak z tego nie bedzie tylko daj nazwe
    > serwisu (może być na priv)
    >
    > --
    > futszaK
    > 0601061867
    > Odkad Fenicjanie wymyslili pieniadze,okazywanie
    > wdziecznosci stalo sie stosunkowo proste

    Nie wiem po co Tobie nazwa serwisu? Nie wierzysz? Czy to ma jakieś
    znaczenie? Autor tego tematu opisał co i jak wygląda.

  • 22. Data: 2007-05-16 09:18:53
    Od: Mateusz Szultka <i...@n...com.pl>

    p...@g...com pisze:

    > Nie wiem po co Tobie nazwa serwisu? Nie wierzysz? Czy to ma jakieś
    > znaczenie? Autor tego tematu opisał co i jak wygląda.

    Nie podałem adresu celowo, to nie ma być reklama mojego serwisu, ale
    prośba o pomoc.
    Zgadzam się z przedmówcą.

  • 23. Data: 2007-05-16 10:19:36
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Mateusz Szultka napisał(a):

    > Nie podałem adresu celowo, to nie ma być reklama mojego serwisu, ale
    > prośba o pomoc.
    > Zgadzam się z przedmówcą.
    Ale jak ktoś zobaczy serwis może dojdzie do wniosku, że może warto się
    zainteresować sponsoringiem za jakąś formę reklamy.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 24. Data: 2007-05-16 11:15:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 23:37:12 +0200, Mateusz Szultka napisał(a):
    > Z tym nie byłoby problemu. Największą przeszkodą jest kasa, jak zwykle :-(
    > Udało mi się wywalczyć dodatkowe 2 tygodnie na podjęcie
    > decyzji/zbieranie pieniążków, na szczęście.

    To w razie czego zapraszam na priv...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 25. Data: 2007-05-16 15:17:47
    Od: Mirosław Jaworski <m...@i...pl>

    On Wed, 2007-05-16 at 11:18 +0200, Mateusz Szultka wrote:

    > Nie podałem adresu celowo, to nie ma być reklama mojego serwisu, ale
    > prośba o pomoc.
    > Zgadzam się z przedmówcą.

    A to co Ci napisałem wczoraj na priva, zgaduję, że poprawnie
    identyfikując Twój serwis i obecnego usługodawcę, pieczołowicie
    olałeś? ;)

    W szczególności to, że oni sami oferują na stronie usługę, w której,
    wedle Twoich słów, się mieścisz, za 600 PLN rocznie?

    --
    Mirosław "Psyborg" Jaworski
    GCS/IT d- s+:+ a C++$ UBI++++$ P+++$ L- E--- W++(+++)$ N++ o+ K- w-- O-

  • 26. Data: 2007-05-16 15:18:45
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Mateusz Szultka" <i...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    > Udało mi się wywalczyć dodatkowe 2 tygodnie na podjęcie decyzji/zbieranie
    > pieniążków, na szczęście.

    Odezwij się proszę do mnie na priv --> daniel at onet kropka pl albo na
    adres ze stopki.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 27. Data: 2007-05-16 15:23:10
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    16-05-07, Mirosław Jaworski <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > W szczególności to, że oni sami oferują na stronie usługę, w której,
    > wedle Twoich słów, się mieścisz, za 600 PLN rocznie?

    Z ciekawosci - co klient otrzymuje za 600 rocznie?

    gausus
    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 28. Data: 2007-05-16 16:46:04
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    Mateusz Szultka pisze:
    > Z tym nie byłoby problemu. Największą przeszkodą jest kasa, jak zwykle :-(
    > Udało mi się wywalczyć dodatkowe 2 tygodnie na podjęcie
    > decyzji/zbieranie pieniążków, na szczęście.

    To samo zrobiła ta sama firma znajomemu. Też dostali 2 tygodnie na
    przenosiny, poszli do ovh. Serwis może nie jest duży, ruch jaki generuje
    to średnio 2Mbps, za to prawie wszystko w bazie danych trzymane (strona
    to forum) i na to wygląda, że mocno obciążali serwer tej firmie.

    terrarium.com.pl - nie ma po co ukrywać adresu serwisu.

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 29. Data: 2007-05-16 19:35:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 16 May 2007 17:23:10 +0200, Maciej Jan Broniarz napisał(a):
    > 16-05-07, Mirosław Jaworski <m...@i...pl> napisał(a):

    [...]

    > Z ciekawosci - co klient otrzymuje za 600 rocznie?

    Jeśli to faktycznie h***, to na pewno nie dostaje świętego spokoju :)
    Zaprzyjaźnione forum wykupiło najdroższą opcję, potem ułożyli się z nimi że
    będą płacić kilkaset pln miesięcznie, a potem i tak dostali zonk i hasło
    "kupujecie dedykowany za 2k/miesiąc albo spadówa". No i podziękowali...

    Pozdrawiam,

  • 30. Data: 2007-05-16 19:51:32
    Od: Mateusz Szultka <i...@n...com.pl>

    Mirosław Jaworski pisze:
    > W szczególności to, że oni sami oferują na stronie usługę, w której,
    > wedle Twoich słów, się mieścisz, za 600 PLN rocznie?

    Niestety, problemem nie jest transfer, a obciążenie bazy danych, przy
    relacji z którą mój serwis pożera bardzo dużo zasobów. Cały serwis stoi
    na skrypcie IPB, więc możliwość "optymalizacji" go raczej nie wchodzi w grę.
    Transfer jest osobną bajką (~800GB rocznie, z miesiąca na miesiąc coraz
    większy).