  • 11. Data: 2007-05-15 16:34:21
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    jaroslaw pisze:
    > 5Mbit bez limitu i pewnie jeszcze do TPSA :)

    ovh ma serwerownie we francji.

  • 12. Data: 2007-05-15 19:02:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 10:16:32 +0200, Mateusz Szultka napisał(a):
    > jestem administratorem bardzo dynamicznie rozwijającego się forum
    > internetowego o tematyce sprzętu komputerowego. W chwili obecnej

    [...]

    > Niestety wczoraj, około godziny 15:00 otrzymałem adres e-mail, w którym
    > poinformowany zostałem, iż jeśli do jutra (tj. dzisiaj) do godziny 14:00
    > nie wykupimy hostingu dedykowanego (konto "provider") i dedykowanej bazy
    > danych (koszt - 1800zł netto/rok) - nasze konto zostanie automatycznie
    > usunięte (ważne do lipca, zwrócą nam te grosze, które zostały
    > niewykorzystane).

    Brzmi niczym taki znany provider na "H" :)
    U siebie mam już kilku klientów którym niemal z dnia na dzień kazał
    spadać...

    > Może moglibyście polecić jakąś alternatywę? Ja już nie mam do tego głowy :-(

    Wziąć serwer dedykowany na zachodzie - kosztuje niewiele. Skoro forum o
    tematyce komputerowej to jakiś admin chyba się znajdzie - a jeśli nie, to
    można zlecić administrację takim serwerem...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 13. Data: 2007-05-15 20:02:27
    Od: jaroslaw <j...@g...pl>

    > ovh ma serwerownie we francji.

    No i co z tego?

  • 14. Data: 2007-05-15 20:52:42
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Marcin J. Kowalczyk wrote:

    > ovh ma serwerownie we francji.

    wanadoo, TPSA ... a gdzie różnica ?

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 15. Data: 2007-05-15 20:53:37
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Łukasz Pierzchalski wrote:
    > Serwery dedykowane dzisiaj już nie są tak kosztowne.
    > W OVH kupisz za około 200 zł netto m-c serwer który ci w zupełności wystarczy

    200 x 12 = 2400 . Rzeczony provider zażyczył sobie 1800 na rok. Chyba
    zostać wychodzi taniej ;)

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 16. Data: 2007-05-15 21:04:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 21:53:37 +0100, Bronek Kozicki napisał(a):
    > 200 x 12 = 2400 . Rzeczony provider zażyczył sobie 1800 na rok. Chyba
    > zostać wychodzi taniej ;)

    Ale można taniej - np. skorzystać z hostingu u kogoś kto ma taki serwer...
    Swoją drogą - jeśli to faktycznie home (wszystko na to wskazuje), to
    spuścili z tonu (wcześniej słyszałem o "nieco" wyższych proponowanych przez
    nich stawkach :).

    Pozdrawiam,

  • 17. Data: 2007-05-15 21:37:12
    Od: Mateusz Szultka <i...@n...com.pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Wziąć serwer dedykowany na zachodzie - kosztuje niewiele. Skoro forum o
    > tematyce komputerowej to jakiś admin chyba się znajdzie - a jeśli nie, to
    > można zlecić administrację takim serwerem...
    Z tym nie byłoby problemu. Największą przeszkodą jest kasa, jak zwykle :-(
    Udało mi się wywalczyć dodatkowe 2 tygodnie na podjęcie
    decyzji/zbieranie pieniążków, na szczęście.

  • 18. Data: 2007-05-15 21:49:35
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Brzmi niczym taki znany provider na "H" :)

    Na to wychodzi, jednak autor napisał:
    "Dodam tylko, że to drugi pod względem wielkości "hosting provider" w
    Polsce..."

    W takim razie kto zacz, ten pierwszy?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 19. Data: 2007-05-15 21:51:34
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mateusz Szultka pisze:
    > Z tym nie byłoby problemu. Największą przeszkodą jest kasa, jak zwykle :-(
    > Udało mi się wywalczyć dodatkowe 2 tygodnie na podjęcie
    > decyzji/zbieranie pieniążków, na szczęście.

    Tak jak prędzej wspominałem: reklama, sponsor, patronat, zrzuta, lotto :D

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 20. Data: 2007-05-16 03:25:14
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 15 May 2007 10:16:32 +0200, Mateusz Szultka wrote:

> [...]
    > internetowego o tematyce sprzętu komputerowego. W chwili obecnej
    > generujemy ruch na poziomie 60GB miesięcznie, średnio on-line siedzi

    przestań piepszyć bo dzieci i tak z tego nie bedzie tylko daj nazwe
    serwisu (może być na priv)

    --
    futszaK
    0601061867