  • Data: 2011-06-22 21:33:35
    Temat: Re: Wyposazenie samochodu - SLOWACJA
    Od: Czarek Daniluk <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-22 13:58, WW pisze:

    > Pisałem na grupie o tym szczegółowo.
    > W dużym skrócie, chcieli homologacje, postawiłem się, zabrali na
    > posterunek i od nocy z piątku na sobotę do poniedziałku południe
    > czekałem na tłumacza. Po spisaniu i podpisaniu protokołu, w poniedziałek
    > po południu, pojechałem dalej.
    > W polskim konsulacie młoda dupencja nie mogła nic pomóc, bo "proszę
    > pana, jest weekend !!)
    > Poszło o przełącznik modulacji AM/FM.

    he he
    Ciekawe co by powiedzieli na mojego Unidena 2830 ;)
    Jako krótkofalowiec mający licencję mogę go używać spokojnie na 10m, co
    śmieszniejsze - jako krótkofalowiec mam tylko nie zakłócać, nie są mi
    potrzebna żadne papiery na radio - radio mogę mieć w samochodzie
    skonstruowane własnoręcznie. Jeden guzik i radio mam przestawione na
    28MHz, ciekawe co by mi wtedy próbowali udowodnić ;)

    Pozdrawiam !