    From: "Robert_J" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypłata odszkodowania w kwocie netto
    Date: Fri, 16 Mar 2012 12:10:19 +0100

    > Nie istotne jaki samochód i dlaczego zawieszona
    > działalność - może i nie mam nawet 1000 zł

    Oczywiście że nieistotne, pytałem żartobliwie :-). Natomiast
    istotne jest to, że TU sprawcy nie obchodzi fakt, że nie
    masz z czego dopłacić tego VAT-u, który to masz możliwość
    odliczyć sobie w następnym miesiącu. Fakt jego nieodliczenia
    z powodu braku przychodów jest tylko i wyłącznie Twoim
    zmartwieniem. Występując o zwrot kosztów zaciągnięcia
    kredytu na tę okoliczność tylko się ośmieszysz.

    > Widzisz nie odliczę w następnym miesiącu bo DG jest
    > zawieszona i zwrot mogę otrzymać dopiero po 180 dniach.

    Tak, ale ani TU, ani sprawca nie są winni tego, że nie
    generujesz przychodów.

    > Czytaj ze zrozumieniem - jw. DG ZAWIESZONA

    Ja czytam ze zrozumieniem. I tłumaczę Ci: auto jest środkiem
    trwałym firmy, firma dostanie fakturę i ma prawo odliczyć
    sobie VAT. Podejrzewam że TU sprawcy nie interesuje że Twoja
    DG jest zawieszona, w dowodzie pewnie jako właściciel
    figuruje firma.