  • Data: 2012-03-16 16:37:42
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania w kwocie netto
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-16 13:11, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:

    > Nie założyłbym się o to.
    > Ale gra IMO nie warta swieczki, bez sądu i papugi by się nie obyło,
    > ryzyko większe niż ew. odsetki.

    Wkurzony napisałem pismo do ubezpieczyciela o pokrycie pozostałych strat
    typu:
    zmarnowany czas, telefony, wyjazdy na pocztę, do warsztatu, po samochód
    zastępczy... (km i czas). Czas na pisanie pism, oględziny...

    Wszystko dość skrupulatnie zliczyłem i wyszło mi, że zmarnowałem cały
    dzień, dokładnie 12,5 godziny i przejechałem 60km. Zażądałem za ten czas
    wypłacenia odszkodowania oraz zwrot przejechanych km. Dorzuciłem jeszcze
    zadośćuczynienie za stres. Zobaczę co mi ubezpieczyciel odpisze.
    Nie spodziewam się, że będą chcieli zapłacić - ale zobaczę co i jak.

    Z VATem rozwiązałem sprawę wycofam samochód ze środków trwałych zanim
    warsztat wystawi fakturę.
    I tak mam likwidować działalność więc nic to nie zmieni.

    Ariusz