  • Data: 2012-03-16 14:02:10
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania w kwocie netto
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości
    >Oczywiście że nieistotne, pytałem żartobliwie :-). Natomiast istotne
    >jest to, że TU sprawcy nie obchodzi fakt, że nie masz z czego
    >dopłacić tego VAT-u, który to masz możliwość odliczyć sobie w
    >następnym miesiącu. Fakt jego nieodliczenia z powodu braku przychodów
    >jest tylko i wyłącznie Twoim zmartwieniem. Występując o zwrot kosztów
    >zaciągnięcia kredytu na tę okoliczność tylko się ośmieszysz.

    Osmieszysz, albo i nie - strata jest, wymierna, powinna zostac
    pokryta.
    Niech mu ubezpieczyciel pozyczy do czasu zwrotu z US :-)

    >Tak, ale ani TU, ani sprawca nie są winni tego, że nie generujesz
    >przychodów.

    A co on jest temu winien ?

    Za to ... kto dobry w przepisach - moze tak sobie wykorzystywac auto
    do celow prywatnych czy musi sam siebie opodatkowac ?

    > Czytaj ze zrozumieniem - jw. DG ZAWIESZONA
    >Ja czytam ze zrozumieniem. I tłumaczę Ci: auto jest środkiem trwałym
    >firmy, firma dostanie fakturę i ma prawo odliczyć sobie VAT.
    >Podejrzewam że TU sprawcy nie interesuje że Twoja DG jest zawieszona,
    >w dowodzie pewnie jako właściciel figuruje firma.

    Jesli jest DG to firmy nie ma. Niby jest, ale osobowosci prawnej nie
    ma, i samochodow posiadac nie moze.

    J.