  • Data: 2009-03-16 16:35:12
    Temat: Re: Wypadek - zginął motocyklista.
    Od: Tom <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaroslaw Zawiła pisze:

    > Bo to tak juz Bozia wymyslila, ze smierc jest nieodlaczna czescia zycia.
    > A czy to az tak wazne kiedy i gdzie ona sie przyblaka? Jesli nie
    > przydupie w auto stojace na czerwonym to skad moge wiedziec czy mnie
    > jakis wrobelek nie utlucze. Wazne, zeby w chwili spotkania z kostucha
    > miec jak najmniej na sumieniu. A zal? Zal i tak bedzie. Zawsze i
    > niezaleznie od okolicznosci.

    Tylko, że śmierć to nie jest najgorsze co może spotkać motocyklistę.
    Najgorzej wychodzą tacy jak Janusz Świtaj. On jeszcze ma szczęście bo
    sławę zdobył. Ale ilu jest takich nieznanych, co tylko modlą się o
    śmierć a muszą żyć.
    Dlatego właśnie nie kupuję takiego mocnego motocykla. Wystarczy mi 12 KM
    i 120 km/h.