  • Data: 2009-03-16 19:34:45
    Temat: Re: Wypadek - zginął motocyklista.
    Od: Tom <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I naprawde myslisz, ze ilosc koni mech zabija? A co jak bedziesz sie turlal
    > i ktos w Ciebie wjedzie?
    > A jak mam 86 kucy to co? Mieszcze sie czy jestem poza granica rozsadku :)?

    No jeżdżąc autobusem też możesz zginąć. Mało to było wypadków, że
    samochód wjechał w przystanek autobusowy.
    Z tym, że jeżdżąc motorkiem po Polskich drogach z prędkością większą jak
    130 km/h, to prawdopodobieństwo kalectwa i śmierci znacznie zwiększasz.
    Jak widzę jak mijają mnie takimi motorkami z prędkością 200 km/h na
    naszej trasie numer 1, to się zastanawiam gdzie oni mają rozum.
    Co kawałek koleiny i światła. Jadąc 200 nie jesteś w stanie wyhamować
    gdy zmienia ci się światło na czerwone, albo jak coś wyjdzie na drogę.
    Nie raz już w ten sposób ktoś motorkiem życie stracił.
    A jak masz więcej kucy to kusi żeby powyprzedzać sobie więcej
    samochodów. Wydaje ci się że zdążysz. Ostatnio niedaleko był taki
    wypadek co facet jechał z babeczką i nie zdążył. Wjechał w ciężarówkę.
    Godzinę szukali jego głowy.