  • Data: 2015-10-01 16:42:50
    Temat: Re: Wypadek - poślizg
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-01 16:05, masti wrote:

    > to jej trzeba zapytać dlaczego postanowiła popełnić samobójstwo

    Masti - pierdolisz - po prostu niedopasowała prędkości do warunków i
    umiejętności w efekcie czego wyleciała. Miała pecha i tyle - szkoda,
    jednak porównywanie tego do samobójstwa jest nieeleganckie (mało
    powiedziane) i świadczy o twoim braku zrozumienia o czym piszesz
    (samobójstwo jest powiedzmy świadomą decyzją, choć w przypadku
    ograniczonej poczytalności może być inaczej). Ona z pewnością świadomie
    nie wybrała sobie za cel przywalenie w to drzewo, a i poczytalna zapewne
    była (przynajmniej nie ma podstaw, żeby sądzić inaczej). Popełniła błąd
    (kto nie popełnia?), miała pecha, nawet specjalnie chyba bardzo nie
    zapierdalała, choć jak widać jednak za szybko. Zdarza się jak wiele
    innych tragedii - i nie widzę powodu, żeby się z tego nabijać imputując
    jej samobójstwo. Wypadek jak wiele innych - i jak w wielu innych po
    prostu szkoda człowieka.

    Poza tym byłbym ostrożny na twoim miejscu w ferowaniu wyroków -
    pojechała za szybko jak na warunki i może słabe opony. Jednak jak już ci
    się dupa uślizgnie... to mało jest mistrzów, co to wyprostują bez
    jęknięcia (oczywiście nie tutaj - tutaj jest elita i zatrzymali by się
    na 4 metrach gdyby im ABS nie bruździł;). Więc wcale nie jestem taki
    pewny, że ty czy ja byśmy to lepiej wyprowadzili (mam nadzieję, że tak,
    bo raz mi się udało a i czasem sprawdzam świadomie kiedy mi się dupa
    uslizguje, żeby takich akcji uniknąć), ale ten się na drodze ni myli, co
    nie jeżdzi a komentuje filmiki z youtuba. Więc ja bym jednak taki butny
    w ocenach nie był.

    Shrek.