  • Data: 2015-10-01 16:57:22
    Temat: Re: Wypadek - poślizg
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-01 16:17, J.F. wrote:

    > Raczej nie.

    Może zawsze po prostu jeździsz wolno;) Ja tam jednak jak wjeżdzam w taki
    szpaler to podświadomie jadę ostrożniej, a i świadomie zdarza mi się
    pomyśleć, że takie drzewo to gorzej niż w betonowy mur (zwłaszcza bokiem).

    > owszem, ale to wynika raczej z szerokosci a nie z drzew, ktore jednak
    > poza jezdnia sa.

    Ja tam jednak podświadomie jadę wolniej - z tym że jak wylecę to
    niestety dalej będzie pewnie za szybko. Drzewa twarde som i w sumie
    mocno punktowe:(

    > Tym niemniej, skoro szkodliwe ... to moze jednak powinni wyciac ?
    > A ty jak widac - nawet nie trzeba bylo zapierdalac.

    Może i tak, choć ja je po prostu... lubię - zwłaszcza na moto (choć
    wtedy zaliczyć drzewo to już w ogóle trup na miejscu:(

    > Mozna posadzic nowe, troche dalej od jezdni.

    Zwykle nie można, bo dalej od jezdni to chłop ma pole i drzew nie chce.
    A i dla mnie to żadne rozwiązanie, bo prędzej zobaczę emeryturę (tak
    wiem;), niż te drzewa, zanim wyrosną. Zresztą - jak już wycinać, to
    trudno - wyciąć i po bólu. Mi się takie drogi po prostu podobają i tyle.
    Natomiast na drogach, którymi jeżdzi dużo pojazdów i z założenia mają
    jeżdzić szybko (krajówki i większość wojewódzkich - na tej akurat
    niekoniecznie - rzut na mapę i widać, że to lokalka) to rzeczywiście
    należy je wyciąć - trudno rozumiem, że postęp wymaga ofiar i lepiej żeby
    to były drzewa niż ludzie.

    No właśnie o tym piszę:(

    Shrek.