  • Data: 2015-10-01 16:17:56
    Temat: Re: Wypadek - poślizg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mujea2$i7v$...@n...news.atman.pl...
    On 2015-10-01 12:48, J.F. wrote:

    >Może nie tyle zwalniam, a po prostu mniej depczę w gaz. A ty nie?

    Raczej nie.

    >Niekoniecznie jadę poniżej ograniczenia (choć się zdarza) ale zwykle
    >zapieprzam mniej niż jakby za asfaltem było pole. Ogólnie takie drogi
    >jak na filmie do zapierdalania się nie nadają

    owszem, ale to wynika raczej z szerokosci a nie z drzew, ktore jednak
    poza jezdnia sa.

    >i należy mierzyć siły na zamiary. Jak ktoś przestrzeli to jego
    >problem (chyba że nie tylko jego, bo ktoś inny wybierze drzewo
    >zamiast czołówki - nawet niekoniecznie wybierze, bo to raczej odruch
    >i to dość silny) - wtedy rzeczywiście jest smutek. Czasem lubię
    >zapierdalać, ale daleki jestem od żądania aby mi to umożliwiono
    >wszędzie w sposób bezpieczny.

    Tym niemniej, skoro szkodliwe ... to moze jednak powinni wyciac ?
    A ty jak widac - nawet nie trzeba bylo zapierdalac.

    Mozna posadzic nowe, troche dalej od jezdni.

    >Naprawdę trzeba ludzi traktować jak debili i na wszystko znak
    >stawiać? Przecież te drzwea nie wybiegają nagle na jezdnie, tylko je
    >widać - skoro widać, to można pomyśleć i zdjąć nogę z gazu. I jak
    >ktoś wyleci to... trudno. Gorzej jak ktoś wylatuje bo inny z
    >naprzeciwka nie pomyślał.

    no ale to ma tez drugi koniec - jeden wyleci, a drugi nie ma gdzie
    uciec.

    J.