  • Data: 2010-10-11 15:58:27
    Temat: Re: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <4caf2a7a$1@news.home.net.pl>,
    "adam" <j...@o...maile.com> wrote:

    > Użytkownik Titus_Atomicus napisał
    >
    > Ja akurat stwierdziłem jedynie, że jej nie lubię. Ot tak po prostu.
    >
    > W kwestii oceniania czy to co robi jest na takim czy siakim pozimie nie mam
    > nic do powiedzenia. Nie lubię = nie oglądam = nie wiem.
    > Ciekaw jestem czy jej aktywność jest na poziomie czy nie. Czy jest
    > faktycznie ekstermalną globtrotterką czy raczej jak "Detektyw Ostrowski, nie
    > mylić z Rutkowskim" w Pitbullu wykreowany przez Piotra Pręgowskiego ; )
    > Niemniej szczerze wątpię czy da się ją obiektywnie ocenić. Zbyt łatwo
> [...]

    Ale co wy z tym 'ekstremalizmem'? Nikt (lacznie z Martyna) przeciez nie
    twierdzi ze robi ona cos ektremalnego. No i tacy ektramalisci sa
    niestety dosc monotematyczni. A jej poziom i wszechtronnosc jest jakims
    tam kompromisem.
    JAko czlowiek ktory takze realizuje podobne pasje (niestety nie posiadam
    wystarczajacych kwalifikacji, zeby zostac naczelnym NG) jestem w stanie
    to docenic.

    TA