  • Data: 2010-10-08 12:12:45
    Temat: Re: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Oct 2010 12:46:22 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Pająk (ten nienagrodzony - link powyżej) wygląda na naturalnie oświetlonego
    > (jeśli był doswietlany lampą - to umiejętnie - tak, że doświetlanie nie
    > rzuca się w oczy).

    Może i tak, ale całe zdjęcie jest jak dla mnie za bardzo jednolite i mdłe.
    Jestem totalnym amatorem, ale takich robaczków zielone na zielonym, przy
    dobrym świetle przewinęło się już kilka przez mój aparat, ale zazwyczaj
    koniec końców lądowały w koszu

    > http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/4832541932
    /in/photostream/#/)
    > użycie lampy od razu razi. Nadmierne kontrasty (zwróć uwagę na wypalenia na
    > skrzydle i dolną prawą część oka która stanowi jednolitą czarna plamę bez
    > szczegółów), nienaturalne czarne tło (czy pszczoły żerują w nocy?).

    To co napisałeś jak dla mnie powoduje, że zdjęcie jest ciekawe. Nie wiem
    jak dużo zawdzięcza obróbce, ale wiem, że ja nie wiedziałbym jak uzyskać
    taki efekt. Może właśnie dlatego tak rozróżniam te zdjęcia.

    A jak już lecimy z makro to wystawie na parkiet swoje ;)
    http://konkurszdjec.upclive.pl/original/651155/pani_
    mucha/przyroda_makro_zwierzeta_macro_przyrodnicze.jp
    Trochę nietrafione z ostrością, ale robione z ręki w parku, przy wietrze.
    Potem nieco wyostrzone i ciut podbity kontrast. Czekam na krytykę ;)

    --
    marcin