  • Data: 2010-10-08 14:59:46
    Temat: Re: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja akurat stwierdziłem jedynie, że jej nie lubię. Ot tak po prostu.

    No i to jest cała odpowiedź. Z tego co widzę Martyna boryka się z takim
    nielubieniem odkąd w ogóle się pojawiła. A to że dzieci mieć nie chce, a że
    już ma, a że nie ma nic do powiedzenia, że jednak ma, a że cycki sztuczne...
    Babka jest, na dodatek robi to co lubi i na całęgo. I co w ogóle jest
    skandalem ma dobre serce..

    > W kwestii oceniania czy to co robi jest na takim czy siakim pozimie nie mam
    > nic do powiedzenia. Nie lubię = nie oglądam = nie wiem.
    > Ciekaw jestem czy jej aktywność jest na poziomie czy nie.

    Oczywiście, że jej działalność jest na poziomie. Jeśli chce się ją porównywać
    do Kukuczki, wiadomo jaki będzie wniosek. Szkopół w tym, że takie porównanie
    jest bez sensu bo Martyna całą sobą dowodzi, że jest twarda, idzie naprzód i
    daje z siebie ile może.

    > Czy jest
    > faktycznie ekstermalną globtrotterką czy raczej jak "Detektyw Ostrowski, nie
    > mylić z Rutkowskim" w Pitbullu wykreowany przez Piotra Pręgowskiego ; )
    > Niemniej szczerze wątpię czy da się ją obiektywnie ocenić.

    Na pewno nie trzeba wiele wysiłku żeby dojrzeć w niej charakter.

    > Zbyt łatwo
    > jakąkolwiek jej ocenę można by sprowadzić do potencjalnej środowiskowej
    > zawiści - bo to akurat ona ma okienko w tiwi, a nie pan X, lepszy fachura.
    >
    > Ja na przykład nie słyszałem żeby dokonała wyczynu ekstermalnego w
    > pojedynkę.

    Z taką krytyką z jaką się boryka to całe jej życie jest wyczynem
    ekstremalnym.. w pojedynkę.

    marek