  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Date: Fri, 8 Oct 2010 13:30:48 +0200

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Tak czy siak, mam alergię na tą panią, jako że również mam więcej niż
    > blade pojęcie o niektórych dyscyplinach, którymi się lansowała i
    > przypadkiem dysponuję relacjami z pierwszej ręki o jej realnych
    > osiągnięciach (a raczej ich braku), co zupełnie nie licuje z wizerunkiem
    > jaki sobie kreuje (określenie bardzo na miejscu) w mediach.

    Też mam na nią alergię - od początku wydaje mi się odpychająca i całkowicie
    "niemedialna", choć jak życie pokazuje albo ja się grubo mylę w ocenie
    czyjejś medialności albo predyspozycje konkretnej osoby nie mają
    najmniejszego wpływu na zrobienie kariery na szkle.
    Ale chyba nie ma sensu strzępić klawiatury na telewizyjne zjawisko. To jest
    trochę jakby próbować wrażeniami z cyrku opisywać życie dzikich zwierząt.
    Cyrk to cyrk.

    adam