  • Data: 2009-05-17 17:00:38
    Temat: Re: Wynagrodzenia i rynek usług foto - kij w mrowisko
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > Si, si, ale małe ale.
    >
    > Coraz bardziej jestem pewien, że osoby specjalizujące się w zdjęciach
    > ,,za 100 zł'' nie zauważają jednego - zdjęcia takie są raczej większym
    > lub mniejszym marginesem wobec ogólnej ilości zdjęć użytkowych i robią
    > błąd przekładając realia obowiązujące w tej dość wąskiej działce na
    > ogół zleceń, szczególnie w obszar, gdzie cechy wizualne mają
    > drugorzedne znaczenie, jak rzeczone śrubki.

    Ostatnio wpadła mi w łapy książka ''Radość fotografowania''. Książek o
    pstrykaniu jak mrówków, ale jestem pewien, że właśnie ta się świetnie
    sprzedaje, bo wygląda znakomicie mimo, iż to typowe ''pstrykanie w
    weekend czyli wszystko i nic''.
    Właśnie w kryzysie powoli zaczyna nabierać znaczenia wygląd nie tylko
    przedmiotu sprzedanego, ale i opakowania, odpowiedniej reklamy itd. I
    nie tylko pudru za trzy stówy, także głupich gwoździ.
    Bo oprócz wszystkich innych powodów zapominamy o tym, że siłą nabywczą
    zaczyna być pokolenie pozbawione wyobraźni, za to łatwo sterowane
    pozorami. Oni herbatników w opakowaniu po zniczach nie kupią (co
    zdarzało się nam dwadzieścia lat temu).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl