eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancjiRe: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po
    gwarancji
    Date: Sat, 16 Mar 2013 08:59:51 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <ki1992$31m$1@mx1.internetia.pl>
    References: <op.wtx2nglkcgeagj@ter> <kht87v$bj7$1@news.vectranet.pl>
    <op.wtyffmy5cgeagj@ter> <khtg4a$drh$1@news.vectranet.pl>
    <op.wtzus3ijcgeagj@ter>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1363421283 3126 83.238.168.227 (16 Mar 2013 08:08:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Mar 2013 08:08:03 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <op.wtzus3ijcgeagj@ter>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1043379
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "sas" <n...@e...com>

    >> nie mam tego zapisanego w karcie gwarancyjnej, ale dostałem papier, w
    >> którym napisali między innymi:
    >> "Szanowy Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wymieniono płytę główną.
    >> Nowy IMEI: i_tu_nr_imei".
    >> Dziękuję za informację, jutro w takim razie jadę dochodzić swoich praw
    >> :)
    >
    > Dlatego odbierając sprzęt po naprawie zawsze trzeba wypytać się co
    > zrobili a następnie sprawdzić czy to zostało wpisane do karty.
    > Napisz jak się skończyło.
    >
    > Leszek
    >

    Napisałem do HTC poprzez ichniejszą stronę (bez powoływania się na Art.
    581. § 1) - odpisali mi, że na wykonaną usługę / wymienione części
    udzielają 90 dniowej gwarancji. Odpisałem, że dla wymienionej części
    gwarancja powinna biec na nowo, powołując się na "Art. 581. § 1" i jak na
    razie ze strony HTC cisza w tym temacie. Poczekam do poniedziałku.
    Co dalej można zrobić, jeżeli wciąż będą milczeli?
    --
    Wysłać im to. Ale sprawdź czy tamta naprawa nie była z ustawy konsumenckiej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: