eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancjiRe: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po
    gwarancji
    References: <op.wtx2nglkcgeagj@ter> <khsuar$9v2$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Thu, 14 Mar 2013 18:08:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: sas <n...@e...com>
    Message-ID: <op.wtx4jqurcgeagj@ter>
    User-Agent: Opera Mail/12.14 (Win32)
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-151-248-34-78.free.aero2.net.pl
    X-Trace: 1363280884 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1251 151.248.34.78:2871
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1043303
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.03.2013 o 17:36 Tomek <n...@o...pl> pisze:

    > Użytkownik "sas" napisał:
    >
    >> Gwarancja na telefon (jako całość) już się skończyła
    >
    > Czyli wszystko jasne? Dostałeś 2 lata gwarancji i producent/sprzedawca
    > się z tego wywiązał.
    wywiązał, nie kwestionuję tego.
    >
    >> ale czy w takim przypadku można próbować reklamować wymienioną część,
    >> tj. padniętą płytę?
    >
    > Nie można, bo w ten sposób można byłoby kombinować kolejnych 10 lat z
    > gwarancją kombinując z kolejnymi awariami/naprawami.
    zapewnie tak.
    ale hipotetyczna sytuacja: przynoszę telefon pod koniec gwarancji do
    naprawy, naprawiają go, odbieram go już po gwarancji i np. po dwóch
    tygodnia nastąpiła usterka wymienionego elemenu. "sorrki, gwarancja się
    skończyła".
    czy wymieniona część nie może być wadliwa i nie podlega żadnej gwarancji?

    [sas]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: