  • Data: 2010-03-02 00:18:46
    Temat: Re: Wymiana czynnika chłodzącego w klimatyzacji
    Od: "Marcin" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hmgoln.70k.0@poczta.onet.pl...
    > "RUN" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja mogę sobie sprawdzić ciśnienie w klimie za pomocą manometra
    > w domu za friko.

    > Skąd wnioskujesz o zużywaniu się oleju?????
    > Sam to sobie wymyśliłeś czy gdzieś te bzdury wyczytałeś?
    >
    > Oleju w klimie NIE UBYWA i nie należy do dolewać profilaktycznie!!!!

    > Może, jak najbardziej "może", jak nieszczelność jest bardzo duża
    > np rurka ucięta kombinerkami :-))) ale zwykle nie ulatuje tylko zostaje.

    > Czy osoba kupująca od Ciebie auto wie, że dolewałeś do klimy oleju?? :-)

    Chopie opanuj sie !!!
    nie masz nawet bladego pojecia o klimie ....i jej zasadzie dzialania

    1.Po pierwsze na chwile obecna w UE jest zakaz sprzedazy czynika r-134a w
    opakaowaniach jednorazowych !!!! Jest on dostepny jednyie w duzych butlach
    12 kg
    zwrotnych
    2.Sprzedaz gazy jest scisle monitorowana .jest on sprzedawany tylko firma
    ktore zajmuja sie serwisem i montazem klimy
    3 Sama kaucja za butle wynosi ok 300 zl
    4.Uklady klimy w samochodach nigdy nie sa szczelne w 100%
    Ubytek czynika to okolo 20 % rocznie !!!
    5 Głownym porblemem dla uk.klimatyzacji jest wilgosc
    6.Dobre urzadznia do klimatyzacji maja filtr ktory filtruje gaz .
    7.Sporo aut europejskich ma tylko jeden zawor usytulowany w bardzo dziwnych
    miejscach .Pozatym aby zserwisowac klime trzeba auto podlacyzc pod komputer
    bo w innym przypadku przy braku cisinienia bedzie sie wyswpeitlal blad
    systemu i nie odpalisz climatronicka
    8.Aluminum tak samo koroduje jak stal i staje sie nie szczlne juz po 2-3
    latach
    Tak wiec twoja puszeczka i manometry na nie wiele sie zdaja
    Nie oszukujmy sie tobie sie udalo naprawic klime w 16 letnim aucie to jest
    troche inna generacj klimy ....

    Naprawde pewne sprawy warto pozostawic fachowcom ...
    I slabo mi sie robi jak slucham takich wypowiedzi ...pseudo fachowcow
    druciarzy ....