eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWymiana akumulatora AGM (Start-stop) › Re: Wymiana akumulatora AGM (Start-stop)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!8IPMYp
    cGqY983oh+19vElA.user.gioia.aioe.org.POSTED!not-for-mail
    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymiana akumulatora AGM (Start-stop)
    Date: Tue, 15 Dec 2020 15:53:41 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 23
    Message-ID: <rrailb$2ac$1@gioia.aioe.org>
    References: <o...@l...harvard.local> <rr870e$ph2$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <f...@4...com>
    <o...@l...harvard.local> <rraft1$jju$1@gioia.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local>
    NNTP-Posting-Host: 8IPMYpcGqY983oh+19vElA.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.5.1
    X-Antivirus: AVG (VPS 201215-0, 2020-12-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688752
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-12-15 o 15:30, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > A wymieniałeś akumulator? - to mnie najbardziej interesuje, jak zwykle
    > wątęk o wszystkim tylko nie o temacie :-)
    >
    > TG

    Nie wymieniałem jeszcze bo dobrze działa.
    Ale na akumulatorze i w instrukcji obsługi samochodu stoi napisane, że
    odłączenie i wymiana akumulatora wymaga jakoby interwencji warsztatu.
    Z drugiej strony w opisie szczegółowym jest możliwość ładowania
    akumulatora w samochodzie z prostownika, podłączenie równolegle drugiego
    akumulatora dla rozruchu, odłączenia go i ponownego podłączenia bez
    interwencji ASO ewentualnie z godzinnym postojem dla samo uruchomienia
    systemów samochodu.
    Myślę, że każdy akumulator opisany jako start/stop by zadziałał, gdyby
    tylko zapewnić ciągłość podawania napięcia na komputer przy jego zmianie.
    I sądzę, że nie chodzi o parowanie jakiś czipów z akumulatora bo żaden
    nie jest tak inteligentny. Chodzi raczej o jego parametry badane przez
    komputer w samochodzie i odporność na częste wyładowania i przeładowanie
    systemem odzysku energii przy hamowaniu, bo takie wynalazki podobno
    istnieją.
    Przeczytaj dokładnie instrukcję i poszperaj na forach KIA.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: