  • Data: 2015-05-10 11:04:58
    Temat: Re: Wymiana CPU Athlon 64 3800+ -> Athlon X2 5200+
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Lukasik wrote:

    > 29W to za dużo? No sorry, ale jeśli oczekujesz wsparcia dla FHD to coś
    > za coś.
    >
    > http://www.geforce.co.uk/hardware/desktop-gpus/gefor
    ce-gt-610/specifications

    > Tu masz listę kart sprawdzonych z HP-MS-Proliant N40L (specyfikacja mówi
    > o 25W mocy na złączu PCIE, ale działają i mocniejsze, w każdym razie
    > masz przykłady, kart o niedużym apetycie na prąd).

    Tutaj mam w przykładowym sklepie (proszę się nie sugerować) Radeona 5450

    http://www.komputronik.pl/product/94431/Sprzet_kompu
    terowy_/Podzespoly/Radeon_5450_Asus_1GB_Silent_DVI_H
    DMI_PCI_E_.html

    Czy jak kupię taką kartę, to można odkręcić tego "normalnego" śledzia i
    przykręcić krótkiego śledzia? Na obudowie jest krótka dziura na śledzia.
    Czy krótki śledź jest typowo w zestawie z kartą graficzną?
    Czy do takiej karty trzeba podłączać dodatkowe zasilanie, czy wystarcza
    jej zasilanie z PCI-E?