  • 1. Data: 2014-02-14 13:15:53
    Temat: Wymagania kierowcow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Witam.
    Taka ciekawostka, ficzer na temat ostatnio przeczytanych postów

    1. Polskiego Radia, przed chwilą.
    Puszczają tekst dzwoniącego kierowcy.
    Wiecie o co ma pretensje?

    Ano o to, że jest sobie zakręt (nie zapamiętałem niestety gdzie).
    Można podejrzewać, że ze słabą widocznością.
    I gość ma pretensje o to, że jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiem
    "uwaga ostry zakręt", jako mniemam coś z A1 lub A2.
    A tam "nie da się przejechać 90" (czy jakoś tak).
    Czyli mamy typowy przypadek - "widać że nic nie widać",
    prawidłowo oznakowane.

    Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE
    MA..." no, czego nie ma?
    CZY KTOŚ CZEKA NA WYPADEK? (pytał)
    Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2014-02-14 13:20:35
    Temat: Re: Wymagania kierowcow
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE
    > MA..." no, czego nie ma?
    > CZY KTOŚ CZEKA NA WYPADEK? (pytał)
    > Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    No widzisz... bo to nie był kierowca, to był przykład właśnie tej
    "najgłupszej p..zdy" z mojej odpowiedzi Tobie tuż obok.

    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-02-14 13:21:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > MA..." no, czego nie ma?
    > CZY KTOŚ CZEKA NA WYPADEK? (pytał)
    > Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    Czyli następny debil, któremu jak nie postawią zakazu, to nie wie, jak
    ma jechać :(

    O, tempora, o mores!

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2014-02-14 13:34:33
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    Sygnalizacji świetlnej? ;) co wygrałem?

  • 5. Data: 2014-02-14 13:36:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > MA..." no, czego nie ma?
    > CZY KTOŚ CZEKA NA WYPADEK? (pytał)
    > Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    Ograniczeni aprędkości?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2014-02-14 13:44:00
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 13:15:53 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE
    > MA..." no, czego nie ma?
    > CZY KTOŚ CZEKA NA WYPADEK? (pytał)
    > Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    Fotoradaru
    :-)

    Zgadłem?

    --
    Franc

  • 7. Data: 2014-02-14 13:59:35
    Od: Jacek <s...@o...pl>

> [...]
    > Można podejrzewać, że ze słabą widocznością.
    > I gość ma pretensje o to, że jest oznakowany *TYLKO*
    No i nie ma się co dziwić, skoro szeroko rozumiana waadza chce wszystko
    regulować łącznie z krzywizną banana, to obywatel przyzwyczaja się, że
    na wszystko są instrukcje i procedury, a o myśleniu zapomina.
    Dlatego twierdzę, że powinno się zmniejszyć liczbę regulacji w tym
    znaków drogowych.
    Jacek

  • 8. Data: 2014-02-14 14:02:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Feb 2014 13:59:35 +0100, Jacek

> [...]
    > na wszystko są instrukcje i procedury, a o myśleniu zapomina.
    > Dlatego twierdzę, że powinno się zmniejszyć liczbę regulacji w tym

    Teraz to odwróć dla równowagi.
    Wg mnie jest właśnie zupełnie odwrotnie niż piszzesz.

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2014-02-14 14:19:29
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE
    > MA..." no, czego nie ma?
    > CZY KTOŚ CZEKA NA WYPADEK? (pytał)
    > Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    Progu zwalniającego? ;-)

    Wiwo

  • 10. Data: 2014-02-14 15:29:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

> [...]
    > MA..." no, czego nie ma?
    > CZY KTOŚ CZEKA NA WYPADEK? (pytał)
    > Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    Zakazu wyprzedzania? ;-)

    Chyba odpowiedź nie jest az tak oczywista jak ograniczenia predkości?
    A nie powinno byc?
    Jest tych ograniczen az tyle, ze akurat w takich miejscach w niczym nie
    przeszkadzają.