  • 11. Data: 2014-02-14 16:47:00
    Temat: Re: Wymagania kierowcow
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-02-14 14:02, Myjk pisze:
    > Fri, 14 Feb 2014 13:59:35 +0100, Jacek

    > Teraz to odwróć dla równowagi.
    > Wg mnie jest właśnie zupełnie odwrotnie niż piszzesz.
    Czyli jak?
    Należy jeszcze dowalić znaków drogowych, wtedy kierowcy będą więcej
    myśleć, następnie obywatele będą pewni, że władza wszystko uregulowała???
    Jacek

  • 12. Data: 2014-02-14 16:59:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    > I gość ma pretensje o to, że jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiem
    >"uwaga ostry zakręt", jako mniemam coś z A1 lub A2.
    > A tam "nie da się przejechać 90" (czy jakoś tak).
    > Czyli mamy typowy przypadek - "widać że nic nie widać",
    >prawidłowo oznakowane.

    > Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE
    >MA..." no, czego nie ma?
    > CZY KTOŚ CZEKA NA WYPADEK? (pytał)
    > Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    Fotoradaru ?

    W zasadzie to chlop ma racje.
    Jesli tego zakretu nie da sie przejechac 90, to powinien byc
    specjalnie oznakowany. To nie jest normalne.
    Tylko jak - 70 ? 50 ? Przeciez wiadomo ze stoja nie wiadomo po co.
    Znaku "zalecana predkosc" nie ma w naszym kodeksie, a szkoda.

    80 i fotoradar moglby uzdrowic sytuacje :-)

    J.

  • 13. Data: 2014-02-14 17:44:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Znaku "zalecana predkosc" nie ma w naszym kodeksie, a szkoda.
    >
    > 80 i fotoradar moglby uzdrowic sytuacje :-)

    Czy osiagnelismy juz szczyt absurdu?
    nie mozna postawic potrzebnego ograniczenia predkosci bo zostanie źle
    wykorzystane przez służby?

  • 14. Data: 2014-02-14 18:03:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-14 16:59, J.F wrote:

    > W zasadzie to chlop ma racje.
    > Jesli tego zakretu nie da sie przejechac 90, to powinien byc specjalnie
    > oznakowany. To nie jest normalne.
    > Tylko jak - 70 ?

    Przecież przez 70 jeżdzi się 100, więc też się nie da;)

    Shrek.

  • 15. Data: 2014-02-14 19:16:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    >Czy osiagnelismy juz szczyt absurdu?
    >nie mozna postawic potrzebnego ograniczenia predkosci bo zostanie źle
    >wykorzystane przez służby?

    Skad taki wniosek ?
    Zaczelo sie od tego ze ograniczenie bylo potrzebne.
    Wiec jak postawia, to prawidlowo.

    Ale zeby kierowcy nie przekraczali potrzebnego ograniczenia, to
    jeszcze FR :-)

    J.

  • 16. Data: 2014-02-14 19:19:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Feb 2014 16:47:00 +0100, Jacek

    > Czyli jak?

    Czyli odwrotnie niż napisałeś. Przestaną ludzie łamać przepisy, powodować
    wypadki, to pokasują w końcu ograniczenia -- bo będą zbyteczne.

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2014-02-14 19:22:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Feb 2014 13:15:53 +0100, Gotfryd Smolik news

    > Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;)

    Nie będę się domyślał co ten pacjent miał na myśli, nadmienię tylko że to
    jest POSPOLITE. Urzędasy same z siebie ograniczeń nie stawiają. Zawsze
    wnioskują o znaki/FR/progi... MIESZKAŃCY.

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2014-02-14 19:30:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przecież przez 70 jeżdzi się 100, więc też się nie da;)

    To trzeba stawiać porządnie ograniczenia!
    Przyklad to np. zjazdy i wjazdy z autostrad i ekspresówek - coraz czesciej
    widze, ze jak jest 60 to nalezy raczej szybciej nie jechac, jak 40 to tez
    raczej 40 jest odpowiednie bo inaczej wyrzuca na zewnatrz zakretu.

  • 19. Data: 2014-02-14 20:05:31
    Od: tá´Ź

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ano o to, że jest sobie zakręt (nie zapamiętałem niestety gdzie).
    > Można podejrzewać, że ze słabą widocznością. I gość ma pretensje o to,
    > że jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiem
    > "uwaga ostry zakręt",

    Trollujesz?

    Drogi są obstawione setkami zbędnych znaków, wiec znaki jako takie się
    dewaluują i te istotne przestają być zauważane. Skoro na stu bezpiecznych
    zakrętach stoją znaki "niebezpieczny zakręt", to kolejny taki znak
    zostanie pewnie zlekceważony, choćby nawet miał sens. Tak już działa
    ludzki umysł.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2014-02-14 22:28:27