eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • X-Received: by 10.140.96.37 with SMTP id j34mr253484qge.8.1446298745043; Sat, 31 Oct
    2015 06:39:05 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.96.37 with SMTP id j34mr253484qge.8.1446298745043; Sat, 31 Oct
    2015 06:39:05 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!newsfeed.freenet.ag!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.ne
    t!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweak.nl!194.109.133.83.MISMATCH!newsfeed.xs4a
    ll.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com
    !nntp.giganews.com!i2no1155984igv.0!news-out.google.com!t36ni34676qge.1!nntp.go
    ogle.com!c107no3689097qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
    com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 31 Oct 2015 06:39:04 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5634bbfd$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.167.187;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.127.167.187
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    <118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <563389fa$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5634bbfd$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 31 Oct 2015 13:39:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571376
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak by było pytanie czy kat pochylenia kola trzeba sprawdzić po wymianie kolumny to
    bym odpisał ze należało by sprawdzić. Jeśli przed wymiana zbieżność była dobra to i
    po wymianie jeśli kat będzie mieścił się w granicach tolerancji tez będzie dobra.
    Inna sprawa ze jak ktoś sprawdza kat pochylenia kola to sprawdzenie zbieżności wymaga
    tak niewielkiego nakładu pracy ze każdy mechanik go sprawdzi. Chociażby po to żeby w
    przypadku gdy będzie zły przytulic kasę za regulacje. Pierdolenie ze jedna kolumna od
    drugiej może różnic się o centymetry do mnie nie trafia bo jest niemożliwa. 1/10,
    2/10mm zgoda. Ale nie pol metra. Jak by niektórych w fantazjowaniu nie powstrzymać to
    by napisali ze kola nie mogli założyć bo tak krzywo była przyspawana wajcha od drążka
    kierowniczego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: