eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    <118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    Date: Sat, 31 Oct 2015 13:13:37 +0100
    Message-ID: <1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1446293629 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 697 89.77.179.152:2902
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571371
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 31 Oct 2015 00:33:07 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Ten luz nie ma znaczenia bo skręcać trzeba na obciążonym a nie odciazonym kole.

    Pomijając już że po założeniu koła trudno dojść do tych śrub, to kąt
    pochylenia koła będzie wynosił około -1 stopień.
    A ma być 0 +- 0.5, czyli będzie ustawione źle.

    Masz tu zresztą instrukcję obsługi:
    http://hondafitjazz.com/manual3/en/html_en/ZOOM00000
    0000006066.html

    Czyli jak widzisz robi się na niebbciążonym kole, a kąd pochylenia reguluje
    luzem na połaczeniu.

    > Wszystkie elementy mechaniczne skreca sie w pozycji w jakiej pracuja, to taka
    bardzo stara i dobra zasada.

    Raczej jakieś zabobony :)
    W dodatku uniemożliwiające poprawne złożenie zawieszenia.

    Na szczęście masz instrukcję i możesz się dowiedzieć jak to zrobić
    poprawnie.

    Bo owszem, są w zawiezeniu połączenia które skręca się dopiero jak samochód
    stoi na kołach, ale to akurat nie te.

    > Poza tym ten luz jest bardzo mały bo wynika z tego ze otwór jest H7 a śruba
    pasowania.

    Gdyby była pasowana, to po kilku latach byś jej nie wyjął z tych otworów.

    A jak ktoś potrzebuje regulować kąty jeszcze bardziej, to dostępne są nawet
    śruby z mimośrodem.

    > Jakoś szybko znajduje sz coraz dziwniejsze powody. Najpierw była wajcha źle
    przyznawana a teraz luz na otworach. To takie internetowe ze przegrać nie potrafisz a
    wygrać nie możesz.

    A teraz jeszcze ta serwisówka ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: