-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Wylany Amortyzator
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
<1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
<562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
<118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
<0...@g...com>
Date: Sat, 31 Oct 2015 13:13:37 +0100
Message-ID: <1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1446293629 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 697 89.77.179.152:2902
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571371
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 31 Oct 2015 00:33:07 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):
> Ten luz nie ma znaczenia bo skręcać trzeba na obciążonym a nie odciazonym kole.
Pomijając już że po założeniu koła trudno dojść do tych śrub, to kąt
pochylenia koła będzie wynosił około -1 stopień.
A ma być 0 +- 0.5, czyli będzie ustawione źle.
Masz tu zresztą instrukcję obsługi:
http://hondafitjazz.com/manual3/en/html_en/ZOOM00000
0000006066.html
Czyli jak widzisz robi się na niebbciążonym kole, a kąd pochylenia reguluje
luzem na połaczeniu.
> Wszystkie elementy mechaniczne skreca sie w pozycji w jakiej pracuja, to taka
bardzo stara i dobra zasada.
Raczej jakieś zabobony :)
W dodatku uniemożliwiające poprawne złożenie zawieszenia.
Na szczęście masz instrukcję i możesz się dowiedzieć jak to zrobić
poprawnie.
Bo owszem, są w zawiezeniu połączenia które skręca się dopiero jak samochód
stoi na kołach, ale to akurat nie te.
> Poza tym ten luz jest bardzo mały bo wynika z tego ze otwór jest H7 a śruba
pasowania.
Gdyby była pasowana, to po kilku latach byś jej nie wyjął z tych otworów.
A jak ktoś potrzebuje regulować kąty jeszcze bardziej, to dostępne są nawet
śruby z mimośrodem.
> Jakoś szybko znajduje sz coraz dziwniejsze powody. Najpierw była wajcha źle
przyznawana a teraz luz na otworach. To takie internetowe ze przegrać nie potrafisz a
wygrać nie możesz.
A teraz jeszcze ta serwisówka ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.15 13:34 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 14:06 yabba
- 31.10.15 14:39 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 15:20 Tomasz Pyra
- 31.10.15 15:30 Tomasz Pyra
- 31.10.15 15:48 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 23:01 Tomasz Pyra
- 01.11.15 00:00 Zenek Kapelinder
- 01.11.15 00:52 Tomasz Pyra
- 02.11.15 11:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=