eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer03.fr7!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    <118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    Date: Sat, 31 Oct 2015 01:34:10 +0100
    Message-ID: <xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
    Lines: 19
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1446251662 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 695 89.77.179.152:10817
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2061
    X-Received-Body-CRC: 4028965067
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571355
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 30 Oct 2015 04:36:03 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > A możesz to rozrysowac i policzyć ile katy będą się zmieniały jak wajcha będzie o
    milimetr krzywo? Gadka ze na srubach można trochę krzywo gora w punkcie to takie
    pierdolenie żeby na twoje wyszło.

    Weź sobie Kogutku jakiś samochód z taką konstrukcją zawieszenia, poluzuj
    śruby mocujące amortyzator do zwrotnicy, załóż koło i poruszaj rękami za
    koło.
    Zobaczysz jak dużą daje to swobodę poruszania kołem.

    I w całym tym zakresie można zawieszenie skręcić i dostać takie właśnie
    kąty.

    Zakres owszem duży nie jest, ale jest.

    Dlatego albo trzeba pamiętać jak się miało skręcone i zawsze skręcać
    kasując cały luz w tą samą stronę, albo po złożeniu zawieszenia po prostu
    kąty sprawdzić i wyregulować.
    Wbrew pozorom nie trzeba mieć do tego komputerowego stanowiska do geometrii
    :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: