  • 11. Data: 2016-03-20 22:17:43
    Temat: Re: Wyłącznik różnicowoprądowy z dodatkowymi stykami
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2016-03-20 o 18:37, Irokez pisze:
    > Popatrz na ABB, Siemens, Schneider
    >
    > Tu masz na przykład katalog ABB:
    > https://library.e.abb.com/public/3dba40cb131e44f3c12
    57d2c002588cd/2CDC002053D0204.pdf

    to jest akurat specyficzny katalog osprzętu, ogólny masz tutaj:
    https://library.e.abb.com/public/6652e877bdb2acadc12
    57c9700544c86/2CSC400002D0211.pdf
    sekcja 3, od strony 229

    > strona 114 masz różnicówkę serii DS201, strona 120 i dalej są dodatkowe
    > elementy do podpięcia pod system (tabelka).

    DS201 to kombinacja RCD z wyłącznikiem nadprądowym, tańsze będą serii
    F200, ale nie FH200 (do serii Home, czyli z drugą literką H nie
    podepniesz dodatkowego osprzętu).
    BTW - oficjalny cennik ciężko znaleźć, ale da się - na starej wersji
    strony.
    Jeżeli masz "dziwne przebiegi prądu", to może wskazane jest użycie RCD
    przystosowanego nie tylko do "zwykłego AC" (F200AC), ale też
    odkształconych (F200A, F200B)?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 12. Data: 2016-03-20 22:48:41
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2016 13:21:11 +0100, LeonKame napisał(a):

    > Normalnie i po bozemu to nie ma bo nie potrzeba.
    > Roznicowke laczysz w szafie do sieci z jednej strony a z drugiej do
    > szyby z bezpiecznikami

    W zastosowaniach nieco bardziej zaawansowanych niż domowa instalacja
    elektryczna spotyka się różnicówki współpracujące ze stykami
    pomocniczymi bądź z osobną "eską".
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 13. Data: 2016-03-21 18:01:34
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-03-20 o 12:25, PeJot pisze:
    > Czołem. Jakiś czas temu dowiedziałem się poprzez grupę, że ustrojstwo
    > jak w topiku nie istnieje, za to istnieją różnicówki, do których
    > mechanicznie można podłączyć dodatkowe styki ( potrzebuję 2 ). Szukam po
    > katalogach, ale znaleźć nie mogę - jak nazywa się taki system, względnie
    > jakieś przykłady ?

    W ramach luźnych przemyśleń, czy tematu nie dało by się załatwić
    wyłącznikiem różnicowoprądowym *trójfazowym* ? Tory prądowe to jedna
    faza + zero, a napięciowe to dwie pozostałe fazy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 14. Data: 2016-03-21 18:43:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-03-21 o 18:01, PeJot pisze:

    > W ramach luźnych przemyśleń, czy tematu nie dało by się załatwić
    > wyłącznikiem różnicowoprądowym *trójfazowym* ? Tory prądowe to jedna
    > faza + zero, a napięciowe to dwie pozostałe fazy.

    A ile miliamper chcesz tam pchać?

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2016-03-21 18:50:54
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-03-21 o 18:43, Irokez pisze:

    > A ile miliamper chcesz tam pchać?

    Skoro to tory napięciowe, to zapewne mikroampery.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 16. Data: 2016-03-22 09:11:22
    Od: "Jacek" <d...@g...com>

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro to tory napięciowe, to zapewne mikroampery.
    Jeśli tory napięciowe biorą więcej ale symetrycznie to wystarczy jeden
    podpiąć normalnie,
    natomiast drugi odwrotnie, zasilanie od strony wyjściowej i prądy się
    zniwelują zakładając
    że tory napięciowe tylko pobierają prąd.
    --
    pzdr, j.r.

  • 17. Data: 2016-03-23 23:50:08
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-03-20 o 18:03, Irokez pisze:

    > Żartujesz, prawda?

    Niby dlaczego?