  • Data: 2009-09-18 13:58:46
    Temat: Re: Wykorzystanie muzyki w fotokastach
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nb pisze:

    > Tak też robię od dosyć dawna - od kiedy Sony zakontraktowało
    > Michaela Jacksona za miliard dolarów - ale alfą mam przez przypdek,
    > Podobnie omijam - skrupulatnie ale nie fantycznie - Microsoft
    > (co jest dosyć popularne) i Googla (co jest podejrzanie mało
    > popularne i moje najczarniejsze przewidywania to supermonopol
    > MS i G).

    O ile ms mnie bardzo wkurza (i np. przechrzciłem już wszystkie znajome
    biura na oo), to na razie gogliel ma u mnie jeszcze więcej plusów niż
    minusów. Ale patrzę się nań dokładnie. Z wkurzających mocno mnie firm
    jest jeszcze jabłek. Ale to już ot.

    > Na razie udało im się wmówić, że ich własne interesy
    > są tożsame z interesami autorów/wykonawców. Jeśli przyjrzeć się
    > wykonawcom w opałach, to za diabła nie widać tej troski.

    Niech sobie to spokojnie umrze. Wraz z naszymi lokalnymi pkp, lotem i
    paroma jeszcze podobnymi instytucjami...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl