  • Data: 2009-09-19 10:04:06
    Temat: Re: Wykorzystanie muzyki w fotokastach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Sep 2009, Janko Muzykant wrote:

    > O ile ms mnie bardzo wkurza (i np. przechrzciłem już wszystkie znajome biura
    > na oo), to na razie gogliel ma u mnie jeszcze więcej plusów niż minusów. Ale

    ...coraz mniej.
    "Ynteligentne" metody szukania prowadzą do tego, że *nie* szuka tego
    tekstu którego chcesz, a takiego co się automatowi wydaje, przez co
    potrafi nie znaleźć np. starych postów.
    O tym że w zamian sobie z różnymi kodowaniami nie radzi można by
    osobnego flejma zaaplikować :D
    Z jednej strony miło, że "umie" poszukać tekstów pomijając końcowki
    (tym samym "obchodząc" odmianę słów, ale to i za altavisty "*" załatwiała)
    z drugiej brak przycisku "M" (jak "manual" :>) staje się coraz
    dokuczliwszy.
    Po co mi 20 000 odpowiedzi o które NIE pytałem - lecz na moje
    nieszczęście są zbliżone do setki tych które by pasowały?

    pzdr, Gotfryd