  • Data: 2009-09-16 12:39:55
    Temat: Re: Wykorzystanie muzyki w fotokastach
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sep., 12:24, Antek Mysliborski <a...@g...com> wrote:
    > Witam!
    > Czy ktoś się orientuje, jak od strony formalnej wygląda sprawa
    > wykorzystania muzyki w fotokaście na własnej stronie
    > (niekomerycyjnej)? Skąd mogę dostać zgodę na wykorzystanie jakiegoś
    > utworu, ile to może orientacyjnie kosztować itd. ?

    sprawa jest dluzsza , do tego w POlsce grasuja roznego rodzaju
    komisarze , agenci , ktorzy scigaja nawet fryzjerow za publiczne
    odtwarzanie jesli puszcza jakis kawalek w zakladzie.
    Spora czesc tych dzialan to zwyczajne lamanie prawa przez tych
    agentow , ale zanim to udowodnilbys to stracisz wiecej kasy niz to
    warte.

    Ale chcialm Ci zwrocic uwage na cos innego:
    Sa programy np musicmaker ( ale jest ich wiecej ) , ze w bardzo prosty
    sposob , jakby z klockow mozesz sam komponowac muzyke. to fajna
    zabawa , do tego nada rzeczywiscie indywidualnego charakteru calosci
    prezentacji.
    Programy te wykorzystuja sample , ktorych jest juz chyba miliony na
    rynku i w opraciu o nie mozesz doslownie zrobic wszystko.