  • Data: 2009-09-16 10:44:53
    Temat: Re: Wykorzystanie muzyki w fotokastach
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Antek Mysliborski pisze:
    > Witam!
    > Czy ktoś się orientuje, jak od strony formalnej wygląda sprawa
    > wykorzystania muzyki w fotokaście na własnej stronie
    > (niekomerycyjnej)? Skąd mogę dostać zgodę na wykorzystanie jakiegoś
    > utworu, ile to może orientacyjnie kosztować itd. ?

    Na www.lastfm.pl jest masa niszowych wykonawców, amatorów i mógłbyś do
    nich uderzyć czy jest możliwość wykorzystania ich utworów. Oczywiście
    musisz zaznaczyć że podasz wszelkie namiary itd. Równie pomocne może być
    MySpace dział muzyczny. Ogromnym problemem może być za to selekcja ;).
    Szukaj też po netlabelach http://pl.wikipedia.org/wiki/Netlabel tu masz
    ich spis:
    http://www.phlow.de/netlabels/index.php/Main_Page
    skoro udostępniają muzykę gratis może się zgodzą na wykorzystanie jej w
    jakimś projekcie multimedialnym :).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.