  • 1. Data: 2011-08-09 23:47:02
    Temat: Wykaz wrednych moderatorów Elektrody.
    Od: "wespa" <e...@g...pl>

    Witam. Czy jest gdzieś wykaz najwredniejszych moderatorów Elektrody ? Bo
    jak nie ma , to czs by to stworzyć .

  • 2. Data: 2011-08-10 01:25:04
    Temat: Re: Wykaz wrednych moderatorów Elektrody.
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 01:47:02 +0200, wespa napisał(a):

    > Witam. Czy jest gdzie? wykaz najwredniejszych moderatorów Elektrody ?
    > Bo jak nie ma , to czs by to stworzyae .
    NTG -> pregierz

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2011-08-10 02:15:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jeśli już, to raczej -> http://www.guinnessworldrecords.com

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2011-08-10 07:37:25
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    Na pierona komuś wykaz? Po co się tak usilnie niektórzy trzymają te
    elektrody? Co to pl.misc.elektronika zamknięto 10 lat temu?
    Czyżby młode pokolenie nie umiało pisać bez wklejania obrazków w związku z
    czym przegrywa pl.misc.elektronika z moderowaną forumową elektrodą? Czyżby
    problem z konfiguracją grup? W końcu łatwiej odpalić www niż skonfigurować
    sobie dostęp do usenetu.
    Generalnie nastała moda wszelkiego rodzaju dublujących się forów z
    dziesiątkami moderatorów, którzy cię ścigną za to, że napisałeś 2 posty w
    odstępie 15 minut zamiast scalić w jeden. Na usenecie piszesz 100 postów w
    jednym wątku na godzinę po jednym wyrazie i szumu nie ma, piszesz co uważasz
    a nie to co komu się spodoba.
    Nigdy żadne forum do pięt usenetowi nie doskoczy. Dziesiątki lustrzanych
    serwerów usenetowych, a nie jeden dla forum. Pada serwer forum leży, usenet
    działa dalej.
    Przez te fora to co kiedyś usenet scalał w jednej grupie elektronicznej
    rozrzucone jest dzisiaj po nastu stronach i robi się chaos.

  • 5. Data: 2011-08-10 10:22:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jędrek,

    Wednesday, August 10, 2011, 9:37:25 AM, you wrote:

    > Na pierona komuś wykaz? Po co się tak usilnie niektórzy trzymają te
    > elektrody? Co to pl.misc.elektronika zamknięto 10 lat temu?

    [...]

    Forum ma swoje zalety:

    1. Załączniki - tego bardzo brakuje tutaj a umieszczanie plików na
    przypadkowych serwerach, z których znikają one po pewnym czasie,
    sprawy nie załatwia.

    2. Moderacja - skrajna lamerka i pyskówki nie są przechowywane na
    setkach serwerów na świecie.

    3. Podział tematyczny.

    Wady są powszechnie znane i powtarzać ich nie trzeba.

    Co do rzekomej wolności w usenecie - pamiętaj, że wolność Twojej
    pięści kończy się tak, gdzie zaczyna się wolność mojego nosa.

    Na Elektrodzie wielu rzeczy nie wolno również moderatorom. Tu każdy
    jest użytkownikiem i moderatorem równocześnie - jak się nieodpowiednio
    zachowasz, to zbierzesz równo i w sposób na Elektrodzie
    niedopuszczalny.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-08-10 11:05:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 12:22:11 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Forum ma swoje zalety:
    > 1. Załączniki - tego bardzo brakuje tutaj a umieszczanie plików na
    > przypadkowych serwerach, z których znikają one po pewnym czasie,
    > sprawy nie załatwia.

    Archiwum newsow tez jest przypadkowe :-)

    Zalaczniki niby w usenecie sa, moze by przekonac administratorow zeby
    zezwolili na takie do 10kB.

    > 2. Moderacja - skrajna lamerka i pyskówki nie są przechowywane na
    > setkach serwerów na świecie.

    To by sie przydalo - taki wspolczynnik waznosci, ktory autor sam definiuje.

    J.

  • 7. Data: 2011-08-10 14:18:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    wespa pisze tak:

    > Witam. Czy jest gdzieś wykaz najwredniejszych moderatorów
    > Elektrody ? Bo jak nie ma , to czs by to stworzyć .

    Ale po co Ci taka lista? Chcesz im dać łomot w ciemnej ulicy
    diodką z lokomotywy? :)

    --
    Piotr

  • 8. Data: 2011-08-10 18:16:42
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jebać chujów, idzie nowe...

  • 9. Data: 2011-08-10 20:33:28
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 10-08-2011 09:37, jędrek wrote:
    > Na pierona komuś wykaz? Po co się tak usilnie niektórzy trzymają te
    > elektrody? Co to pl.misc.elektronika zamknięto 10 lat temu?
    Dokladnie. Jak mi cos nie pasuje to nie uzywam.

    Sama lista bylaby ciekawa jesli mialoby to byc baza danych osobowych.
    A to niestety przez p* GIODO nie przejdzie. Szkoda.

    Pozdr

    Marek

  • 10. Data: 2011-08-11 03:19:32
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" napisał:

    > NTG -> pregierz

    Jak najbardziej TG! Może zaproponujesz Hyde Park? Równie dobry jak pręgierz.
    Groch z kapustą i kto tam znajdzie właściwy temat? Dobrze byłoby założyć
    grupę o Elektrodzie. Przydałoby im się poczytać troche o sobie, bo od
    dłuższego czasu schodzą na psy, a moderatorzy coraz bardziej wredni.

    Remek