  • 1. Data: 2011-08-09 12:04:03
    Temat: 'przejściowe' gniazdo goldpin-ów
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    Witam
    Widziałem czasami zdjęcia urządzeń które miały formę 'kanapki' z kilku
    płytek. Było to możliwe dzięki zastosowaniu 'dziwnych' złącz goldpin które
    z jednej strony miały giazdo a z drugiej długie piny do kolejnego gniazda.
    Chociażby ostatnio jakieś arduino do którego można od dołu i od góry
    podłączyć moduły rozszerzeń. Ale gdzie można dostać takie gniazdo?
    Na 'aledrogo' zapytanie 'gniazdo przejściowe' zwraca głównie gniazda RTV z
    wejściem i wyjściem kabla koncentrycznego. Dla 'goldpin przejściowy' nie ma
    niczego. Przeglądałem też internetowy sklep AVT. Są tam różne gniazda
    goldpin, ale żadne nie ma tak długich nóżek aby można po wlutowaniu
    podłączyć od dołu kolejny moduł. Czy to jest takie dziwne i nie spotykane
    złącze? A może źle szukam bo ono fachowo się inaczej nazywa. Ktoś wie gdzie
    takie coś można dostać?

    pozdrawiam MArek

  • 2. Data: 2011-08-12 22:24:37
    Temat: Re: 'przejściowe' gniazdo goldpin-ów
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-08-09 14:04 ToTylkoJa napisał(a):

> [...]
    > z jednej strony miały giazdo a z drugiej długie piny do kolejnego gniazda.

    A może po prostu z jednej strony było wlutowane gniazdo SMD, a z drugiej
    goldpiny SMD?

    http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-do-druku-smd-raste
    r-254-mm/ramka_648_PL_pelny.html

    http://www.tme.eu/html/PL/listwy-kolkowe-dwurzedowe-
    raster-254-mm-smd/ramka_605_PL_pelny.html

    Tego typu złącza można zamontować równocześnie po obu stronach płytki. A
    jeżeli sygnały po obu stronach mają być te same to jeszcze dodatkowo da
    się dodać pady z otworami pod standardowe goldpiny/gniazda przewlekane
    dla wygody usera z tej płytki korzystającego.

    Jeżeli szukasz natomiast zwykłych ale długich goldpinów to TME też je ma
    w ofercie:
    http://www.tme.eu/html/PL/listwy-kolkowe-pietrowe-ra
    ster-254-mm/ramka_607_PL_pelny.html

    --