  • 1. Data: 2011-08-09 14:23:13
    Temat: Trochę OFF, dobrze siejący zasilacz
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Zasilacz telewizora który tak siał że zakłócił WiFi w promieniu 200m :)
    http://technowinki.onet.pl/poradniki/co-w-domu-zabij
    a-twoja-siec-wi-fi,2,4816073,artykul.html

    Zastanawia mnie że aż tak wysokie częstotliwości i moce osiągneły te
    zakłócenia
    że 'zabijały' WiFi na dość sporym obszarze, i to w sprzęcie raczej nie
    amatorskim.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-08-09 14:30:30
    Temat: Re: Trochę OFF, dobrze siejący zasilacz
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 16:23:13 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

> [...]
    > zakłócenia
    > że 'zabijały' WiFi na dość sporym obszarze, i to w sprzęcie raczej nie

    Kup sobie akwarium, _wiec_;)

  • 3. Data: 2011-08-09 15:19:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello janusz_kk1,

    Tuesday, August 9, 2011, 4:23:13 PM, you wrote:

> [...]

    > Zastanawia mnie że aż tak wysokie częstotliwości i moce osiągneły te
    > zakłócenia że 'zabijały' WiFi na dość sporym obszarze, i to w

    Podejrzewam, że raczej to dość paskudna awaria, z którą sobie serwis
    nie mógł poradzić i mniej kłopotliwe było kupienie dziadkowi nowego
    telewizora niż męczenie się ze struclem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-08-09 19:16:58
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > Zasilacz telewizora który tak siał że zakłócił WiFi w promieniu 200m :)
    > http://technowinki.onet.pl/poradniki/co-w-domu-zabij
    a-twoja-siec-wi-fi,2,4816073,artykul.html

    Może zasilacz a może coś innego? Nie wiem, czy autor opisu wiedział o
    czym pisze. Niektóre telewizory miały ogromny problem z zakłóceniami
    rozsiewanymi przez gniazdo antenowe w stronę kabla. Efekt był taki, że w
    całym pionie anteny zbiorczej AZART wszyscy mieli problemy, gdy
    posiadacz tego TV zaczynał go używać. Można było odłączyć kabel
    antenowy, podłączyć miernik do jego gniazda i np. na częstotliwości
    70MHz był całkiem spory poziom sygnału. Coś mi się zdaje, że to były TV
    Schneider.
    Maciek

  • 5. Data: 2011-08-10 05:23:08
    Od: Tomek <...@...z>

    W dniu 2011-08-09 21:16, Maciek pisze:
> [...]
    > antenowy, podłączyć miernik do jego gniazda i np. na częstotliwości
    > 70MHz był całkiem spory poziom sygnału. Coś mi się zdaje, że to były

    Jeśli to prawda - czy ktoś, kto się podpisał pod CE dla tego złomu,
    dostał po dupie?

  • 6. Data: 2011-08-10 16:14:13
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <...@...z> napisał w wiadomości

    > Jeśli to prawda - czy ktoś, kto się podpisał pod CE dla tego złomu, dostał
    > po dupie?

    <ROTFL>

  • 7. Data: 2011-08-10 17:33:22
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Tomek napisał:
    > Jeśli to prawda - czy ktoś, kto się podpisał pod CE dla tego złomu,
    > dostał po dupie?

    CE 20 lat temu? Bez przesady.