    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyjazd z posesji
    Date: Sun, 10 May 2015 13:26:37 +0200

    On 2015-05-10 13:10, Liwiusz wrote:

    > I dlatego wjazd na chodnik można umożliwić niebieskim znakiem. Ale znak
    > "zakaz wjazdu rowerów - nie dotyczy rowerów jednośladowych" oznacza
    > tylko tyle, że znak zakazu nie dotyczy rowerów jednośladowych, a nie
    > jest zniesieniem ogólnego zakazu wjazdu na chodnik (i dlatego na
    > przykład na ten chodnik można wjechać rowerem jednośladowym wówczas, jak
    > z ogólnej zasady jest dozwolony wjazd na chodnik - np. droga obok ponad
    > 50km/h, złe warunki atmosferyczne itp. - w przypadku znaku B9
    > bezwzględnego nie byłoby takiej możliwości).

    Słuchaj - ja ci tylko piszę, jaki jest cel stawiania takich znaków
    _po_prawej_stronie_chodnika_ . Ktoś (OIDP Marcin Hyła) przekonał
    zarządców dróg, ze tak własnie jest, a oni zaczęli to tak stawiać. Wtedy
    nie było jeszcze nowelizacji pozwalającej jeździć chodnikiem w czasie
    złych warunków atmosferycznych, wiec widocznie uznali, że od dupy
    strony, ale teoria trzyma się kupy. Moim zdanim niezależnie od tego czy
    poprawna czy nie jest pozbawiona sensu, bo kompletnie niezrozumiała.

    Shrek.