  • 1. Data: 2009-03-12 17:28:54
    Temat: Wyjasnienie zagadki (FOTO)
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    No i sporo osób miało rację :))

    http://abpc.com.pl/kolej/

    abpc

  • 2. Data: 2009-03-12 17:41:46
    Temat: Re: Wyjasnienie zagadki (FOTO)
    Od: " tomek" <t...@W...gazeta.pl>

    abpc <o...@a...com.pl> napisał(a):
    > http://abpc.com.pl/kolej/

    Wolsztyn ? I jak tam naprawili juz Piekna Helene ?

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 3. Data: 2009-03-12 17:48:46
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie mam zielonego pojecia .. hrmonogram mi się obsunął i miałem
    tylko 30 min na popstrykanie ... kiedyś to nadrobię :)

    abpc

  • 4. Data: 2009-03-12 20:00:10
    Od: StaM <v...@u...com>

    On 12 Mar, 18:28, "abpc" <o...@a...com.pl> wrote:
    > No i sporo osób miało rację :))
    > abpc

    ...a nagroda gdzie?!
    StaM

  • 5. Data: 2009-03-13 11:21:47
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > No i sporo osób miało rację :))
    >
    > http://abpc.com.pl/kolej/

    kurde a bylem blisko ... mmm :)

  • 6. Data: 2009-03-13 11:31:49
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Rakan" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > kurde a bylem blisko ... mmm :)

    Blisko czego ? :)

    abpc

  • 7. Data: 2009-03-13 12:40:43
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > Blisko czego ? :)

    wyjasnienia co to jest na zdjeciu :))

  • 8. Data: 2009-03-13 14:09:06
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Użytkownik "abpc" <o...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > No i sporo osób miało rację :))

    a czym pan robi zdjecia? tak, wiem, aparatem, ale w jakiej konfiguracji?
    bardzo podoba mi sie ich jakosc, gratuluje, te slubne tez super (czym
    błyskane?)

  • 9. Data: 2009-03-13 17:03:23
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "dziadek69" <a...@u...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > a czym pan robi zdjecia? tak, wiem, aparatem, ale w jakiej konfiguracji?
    > bardzo podoba mi sie ich jakosc, gratuluje, te slubne tez super (czym
    > błyskane?)

    Wybacz dziadku ale w necie słowo pan brzmi co najmniej sztucznie :)
    Sprzęt to N D3 w różnych konfiguracjach :)
    Dzięki za ciepłe słowa ale na ślubach raczej nie błyskam ... preferuję
    podobnie jak większość moich kolegów światło zastane .

    abpc

  • 10. Data: 2009-03-13 17:12:00
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    > podobnie jak większość moich kolegów światło zastane .

    .... i koleżanek .... które wdarły się przebojem do grona kotleciarzy i
    zaczynają bić na głowę płeć brzydką :)

    abpc