-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 08 Feb 2014 21:26:23 +0100
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
References: <52f60bd1$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
<1v03gfr672udg$.1k2z28vbo1tsu.dlg@40tude.net>
<5se62ac8eb7l.1pml9643t94n3$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <5se62ac8eb7l.1pml9643t94n3$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <52f692f2$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-69-64-149.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1391891187 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2151 89.69.64.149:63669
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523192
[ ukryj nagłówki ]On 2014-02-08 20:09, P.B. wrote:
> Dnia Sat, 8 Feb 2014 16:59:03 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>> A znając Citroena, to Xanta wyposażona jest pewnie w hydropneumatykę, która
>> w takich warunkach dopompowała zawieszenie i wymiotła w tym teście.
>> Bo Xantia nie ma wcale żadnych szczególnych właściwości trakcyjnych.
>
> Xantia Activa to seryjnie produkowany prototyp :) Studium Citroena na temat
> trakcji i komfortu zawieszenia. W Activie stabilizatory są sztywne jak
> szyny kolejowe i zamiast jednego z łączników stabilizatora mają siłownik
> hydropneumatyczny sterowany przez komputer. Komputer steruje też
> sztywnością siłowników przy kołach (hydractiv), które zastępują klasyczny
> układ sprężyna-amortyzator. Mimo niepozornego wyglądu, jest to prawdziwy
> wilk w owczej skórze: zarówno jeżeli chodzi o trakcję i osiągi, jak i
> koszty i problemy z serwisem. Sprawna Activa V6 zasadniczo w przyrodzie nie
> występuje.
>
Właśnie czy ja dobrze zrozumiałem jak to działa...
to dramatycznie lepszy system gdzie komuter rusza kołami
góra dół jak chce i okrutnie szybko.
i z "zwykłym" hydro z XM/C5/C6 ma nie wiele wspólnego,
a już airmatica, czy hydropneumatyczne bije na głowę ?
Żadna tam Porsche Panamera 4s czy BMW m3/m5/7 z EDC temu
nie podskakuje ale tak ani trochę ?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.14 23:51 P.B.
- 16.02.14 18:15 _Michał
- 16.02.14 19:13 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=