eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWygodna rajdówka na.. szutry i ...trasyRe: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 08 Feb 2014 21:26:23 +0100
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
    References: <52f60bd1$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <1v03gfr672udg$.1k2z28vbo1tsu.dlg@40tude.net>
    <5se62ac8eb7l.1pml9643t94n3$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <5se62ac8eb7l.1pml9643t94n3$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <52f692f2$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-69-64-149.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1391891187 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2151 89.69.64.149:63669
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523192
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-02-08 20:09, P.B. wrote:
    > Dnia Sat, 8 Feb 2014 16:59:03 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> A znając Citroena, to Xanta wyposażona jest pewnie w hydropneumatykę, która
    >> w takich warunkach dopompowała zawieszenie i wymiotła w tym teście.
    >> Bo Xantia nie ma wcale żadnych szczególnych właściwości trakcyjnych.
    >
    > Xantia Activa to seryjnie produkowany prototyp :) Studium Citroena na temat
    > trakcji i komfortu zawieszenia. W Activie stabilizatory są sztywne jak
    > szyny kolejowe i zamiast jednego z łączników stabilizatora mają siłownik
    > hydropneumatyczny sterowany przez komputer. Komputer steruje też
    > sztywnością siłowników przy kołach (hydractiv), które zastępują klasyczny
    > układ sprężyna-amortyzator. Mimo niepozornego wyglądu, jest to prawdziwy
    > wilk w owczej skórze: zarówno jeżeli chodzi o trakcję i osiągi, jak i
    > koszty i problemy z serwisem. Sprawna Activa V6 zasadniczo w przyrodzie nie
    > występuje.
    >


    Właśnie czy ja dobrze zrozumiałem jak to działa...
    to dramatycznie lepszy system gdzie komuter rusza kołami
    góra dół jak chce i okrutnie szybko.

    i z "zwykłym" hydro z XM/C5/C6 ma nie wiele wspólnego,
    a już airmatica, czy hydropneumatyczne bije na głowę ?


    Żadna tam Porsche Panamera 4s czy BMW m3/m5/7 z EDC temu
    nie podskakuje ale tak ani trochę ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: