eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWygodna rajdówka na.. szutry i ...trasyRe: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
  • Data: 2014-02-08 20:09:31
    Temat: Re: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 16:59:03 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > A znając Citroena, to Xanta wyposażona jest pewnie w hydropneumatykę, która
    > w takich warunkach dopompowała zawieszenie i wymiotła w tym teście.
    > Bo Xantia nie ma wcale żadnych szczególnych właściwości trakcyjnych.

    Xantia Activa to seryjnie produkowany prototyp :) Studium Citroena na temat
    trakcji i komfortu zawieszenia. W Activie stabilizatory są sztywne jak
    szyny kolejowe i zamiast jednego z łączników stabilizatora mają siłownik
    hydropneumatyczny sterowany przez komputer. Komputer steruje też
    sztywnością siłowników przy kołach (hydractiv), które zastępują klasyczny
    układ sprężyna-amortyzator. Mimo niepozornego wyglądu, jest to prawdziwy
    wilk w owczej skórze: zarówno jeżeli chodzi o trakcję i osiągi, jak i
    koszty i problemy z serwisem. Sprawna Activa V6 zasadniczo w przyrodzie nie
    występuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: