  • Data: 2014-02-08 23:51:27
    Temat: Re: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 08 Feb 2014 21:26:23 +0100, _Michał napisał(a):

    > Właśnie czy ja dobrze zrozumiałem jak to działa...
    > to dramatycznie lepszy system gdzie komuter rusza kołami
    > góra dół jak chce i okrutnie szybko.

    To tak nie działa

    > i z "zwykłym" hydro z XM/C5/C6 ma nie wiele wspólnego,
    > a już airmatica, czy hydropneumatyczne bije na głowę ?

    To jest rozwinięcie hydropneumatyki znanej z XM o kontrolę nad poprzecznymi
    przechyłami nadwozia.

    > Żadna tam Porsche Panamera 4s czy BMW m3/m5/7 z EDC temu
    > nie podskakuje ale tak ani trochę ?

    Nie wiem, nie przypuszczam. Activa to system z połowy lat 90-tych. Z
    kontroli trakcji to tam tylko ABS był. Przez 20 lat technika poszła trochę
    do przodu, a Citroen nie rozwijał tej techniki i pomalutku wycofuje się z
    zawieszeń hydropneumatycznych.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek