eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWygodna rajdówka na.. szutry i ...trasyRe: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
  • Data: 2014-02-16 18:15:35
    Temat: Re: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-02-08 16:59, Tomasz Pyra wrote:
    > Dnia Sat, 08 Feb 2014 11:49:49 +0100, _Michał napisał(a):
    >
    >> Hej!
    >>
    >> Jakiś czas temu znalazłem ciekawy filmik:
    >> http://www.youtube.com/watch?v=LG0eJY_1470
    >>
    >> Gość sobie lata starym citroenem prawie 200 na mokrym przez las...
    >
    > Może tylko przejrzałem, ale raczej wygląda mi to na okolice 100km/h i
    > szerokokątną kamerę :)

    Przyjże się jak biegi zmienia, bo miałem ten silnik w większym
    aucie i kolejny bieg to było 180km/h z tego co pamiętam,
    tylko znajdę filmik gdzie widać zegary i słychać silnik :)

    >> Tylko o co chodzi - szokujące wyniki trakcyjne ma to auto :)
    >> http://saabaryta.wordpress.com/2010/06/10/slawny-alg
    -test-test-losia-lista-samochodow/
    >> http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/
    >
    > Test łosia akurat wydaje się być słabo miarodajny jeśli chodzi o faktyczne
    > możliwości pojazdu.
    > Pokazuje na ile zawieszenie i fabrycznie montowane opony przystosowane są
    > do jazdy z trzema osobami na tylnej kanapie i pełnym obciążeniu bagażnika.

    To znaczy że S8 było dopakowane do 2.7 tony i wyprzedzało ferrari ;) ?

    może stare S8 d3 v10 jako tako się prowadzi ? (czy W12 tam był)


    > A znając Citroena, to Xanta wyposażona jest pewnie w hydropneumatykę, która
    > w takich warunkach dopompowała zawieszenie i wymiotła w tym teście.
    > Bo Xantia nie ma wcale żadnych szczególnych właściwości trakcyjnych.

    Właśnie w ten "najlepszy model", ale poziomować przód tył to chyba
    dużo auto potrafi nawet przy hamowaniu, na boki prawie nic....

    >> Ale naszło mnie czy istnieją trochę większe i nowsze auta
    >> co by się szaleńczo drogi trzymały ?
    >
    > To czy będziesz tak mógł szaleć zależy w 5% od możliwości auta, w 5% od
    > przygotowania auta (opony, zawieszenie, ogólny stan techniczny) i w 90% od
    > umiejętności kierowcy :-)

    a nie w 80% od auta ?

    ostatnio się "ścigałem" ze znajomym miał audi quattro (to quatro s2)
    i jedną ręką się to objeżdża w BMW, a drugą się drapiesz po głowie
    bo automat ;) i nie ma po co trakcji wyłączać, bo na prostych
    odchodzi...


    > Auto może być absolutnie dowolne - jak sam widzisz na filmie Top
    Gear, może
    > być nawet Bentley :)

    właśnie taki bentley tylko taniej :)

    >> coś wam przychodzi do głowy ?
    >> takie auto co sobie można normalnie pojeździć i porozwalać też trochę...
    >
    > Naprawdę cokolwiek - chyba każdy model klasy średniej ma mocniejszą wersję
    > w okolicach 200KM.
    > Różnice między samochodami o porównywalnym stosunku mocy do masy, to są
    > najwyżej pojedyńcze sekundy na kilometrze. Od auta więc zależy tu najmniej
    > :)

    tylko 200 koni da... 10sekund do setki ;) to to rajdówka nie będzie ;)
    ale może i wydgodna ;) coś jak C6 2 litry w najsłabszej
    wersji - przynajmniej w zakręt na "pełnej piździe" się wejdzie ;)

    generalnie mocniej mocniej !!!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: