  • Data: 2016-04-16 18:51:52
    Temat: Re: Wygodna mysz BT
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pablo Eldiablo wrote:
    > Witam grupowiczów. Jaką mysz bezprzewodową na BT (zależy mi na braku
    mikroodbiorników w porcie USB) polecacie?

    > Zależy mi, żeby była duża i wygodna. W stacji dokującej mam na stałe wpiętą MX1100
    Logitecha, i ją uważam za wygodną. Starsza MX1000 też była wygodna, chyba nawet
    bardziej ;-)

    > Zamówiłem Lenovo Thinkpad laser mouse... no porażka, rozmiar jak dla dziecka.
    Potrzebuję myszy do wygodnej pracy 'poza biurem', może ktoś ma pomysł na
    ergonomicznego gryzonia? Z góry dzięki za pomoc.

    Od paru lat mam Logitech M555b i w sumie uważam ją za wygodną. Tzn. nie
    męczy dłoni przy długich sesjach. Działa u mnie na razie 6 lat całkiem
    intensywnego używania. Za to jest cięższa niż inne myszy. Czy duża, czy
    mała to zależy co kto uważa za duże.