  • Data: 2009-02-05 18:06:33
    Temat: Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dus wrote:

    > Faktycznie! W tym roku kupowałem już 3 razy. Piła właśnie...
    > -

    mi jakies z piły, takie malutki - waski gwint i banka jak pileczka ping-pongowa
    notorycznie sie rozwalaly. Odpadal element szklanej banki od trzonka i "kitu" i
    przy tym lecialy z sufitu fragmenty roztopionego drucika laczeniowego. Banka
    nie pekala! Po prostu odpadala od trzonka, sufitowa lampa bez jakiegos
    obudowania zarowki, nie mogla sie przegrzac ponad norme.

    Te lecace kawalki drucika - rozpalone do bilego, byly niepokojace, zanim doleci
    z 2.5 na dol to juz ostygnie ale jak ktos to ma 1m nad latwopalnym zbiorem
    gazet?

    Strach sie bac, gowna cholerne a sprzedaja, powinni cala partie wycofac i oddac
    kase z nawiazka.